Klacht POSTNL: Kan iemand mij alsjeblieft vertellen wanneer ik terugkoppeling krijg nav onderzoek?!

tijnjanssen

Heel kort: ik ben al bijna een maand bezig om een belangrijk pakket terug te krijgen dat niet bezorgd kon worden. De inhoud moet beoordeeld worden voor mijn opleiding. Na veel bellen, verkeerde informatie krijgen, 2 verkeerd ingestelde onderzoeken later. Is mij bij het instellen van het 3e onderzoek beloofd. Per telefoon en mail (via klachtenkompas) dat ik uiterlijk vandaag (24/6) uitsluitsel krijg van het onderzoek. Nog steeds geen bericht en bij telefonische navraag bij klantenservice vandaag begrijp dat er helemaal niet bekend is en ik maar moet wachten en ik uiterlijk over 2 weken bericht krijg.
Dit is echt schandalig. Er wordt gewoon met mij gespeeld en ik voel me totaal niet serieus genomen. Het gaat hier om de toekomst van mijn opleiding!!!! IK BEN RADELOOS, HELP ME ALSJEBLIEFT!

Ik wil vandaag iemand spreken die mij precies uitlegt 1. of mijn pakket terecht is. 2. zo ja, wanneer ik dit krijg

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al enige tijd wacht op een update omtrent het onderzoek naar uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw informatie heb ik de gegevens gecontroleerd. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen en verwacht dat u binnen enkele werkdagen bericht zult krijgen over de stand van zaken in het onderzoek. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.