Klacht POSTNL: kan nergens in het weekend zelf het onderdeel afhalen slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 390240
Gebruiker
focal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heel de zaterdagmiddag zitten wachten beneden bij de brievenbus doet de bel het niet dat staat erbij niet naar boven lopen gewoon kaartje in de bus gooien onderdeel wat je in het weekend nodig hebt komt nu maandag waardeloze bezorgers en waardeloze service post nl

De oplossing

het bedrijf gaat niks doen heb ze gebeld maandag ben je weer aan de beurt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw bel niet werkt en dat de bezorger niet naar boven is gelopen om uw pakket aan te bieden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. Ik begrijp dat u graag had gezien dat de bezorger naar boven was gelopen aangezien u een briefje heeft opgehangen omdat de bel niet werkt. Een bezorger hoeft instructies op een briefje echter niet op te volgen. Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels kunnen afhalen bij een PostNL locatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
focal
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen de bezorger hoeft niet aan de voordeur aan te bellen als de bel het beneden niet doet ook al staat dat erbij de beneden bel is alleen om te roepen dat je thuis bent dus ze moeten toch naar boven lopen om het pakket te bezorgen maar dat hoeft dus volgens post nl niet dan mogen ze gewoon weg rijden laat nu niks meer thuis bezorgen want dit gaat nergens over
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen