Klacht POSTNL: kan niet geannuleerd

Klachtnummer
# 373862
Gebruiker
Banksx
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een pakketten verstuur naar buitenland maar ik wil de pakket geannuleerd is.
ik de klant had niet betaal dus ik voor geannuleerd van mij pakket.
de pakket gaat naar Nigeria.
maar de pakket is nog in nederland nog.
maar ik dat geannuleerd word.

De oplossing

dat het pakket geannuleerd is en treug naar mij adres.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden pakket naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is uw pakket op 27 juni verzonden naar het land van bestemming. Omdat uw zending niet meer bij PostNL aanwezig is, is het helaas niet meer mogelijk om deze zending tegen te houden en te retourneren. Wellicht kunt u nog contact opnemen met de buitenlandse post organisatie in Nigeria om te vragen of zij uw zending retour kunnen sturen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen