Klacht POSTNL: kan niet terug mailen

happy Niet opgelost
Mjm Timmermans

pakket 18-08-2017 aangekomen
moest ingeklaart worden
postnl gebeld waar het het pakket bleef dat was op
21 aug ja as zaterdag krijgt u een brief nutuurlijk niks gehad dat was op zaterdag 26 augustus
nu is het 30 augustus nog niks en maar bellen 45 cent per gesprek en elke keer wordt beloofd ja u krijgt eerst een brief WAT TE DOEN
terug mailen waar naar toe????

Barcode
3S RETA 5245 285 zo goed mogelijk oplossen en als het kan zo snel mogelijk voor de verjaardag van mijn zoon

Geachte heer/mevrouw Timmermans,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket met code 3SRETA5245285 nog niet is bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Er is een onderzoek opgestart om uit te zoeken wat er precies is gebeurd. Ik heb voor de zekerheid een verzoek ingediend om een nieuwe brief naar u toe te laten sturen. Zonder de aanvullende informatie over de waarde van het pakket kunnen we namelijk uw zending niet verder verwerken. Ik ga er vanuit dat u deze brief spoedig zult ontvangen en adviseer u de info daarna zo snel mogelijk via e-mail terug te sturen.

De onderzoeksafdeling zal u uiterlijk 14 september informeren over de stand van zaken in het onderzoek, ik adviseer u het bericht van mijn collega af te wachten. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar

Mjm Timmermans
Weer wachten op een brief die waarschijnlijk niet aan gaat komen afgaande op de eerste brief ze komen niet voor de fout uit zo jammer maar ja we zijn geen klanten meer maar een nummer denk dat we het maar via een koude douch bij radar moeten gaan doen want dit is niet de eerste keer ?????????😡😡😡😡😡😡😡