Klacht POSTNL: kan op geen enkele manier contact krijgen of kan door personeel niet geholpen worden.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 575958
Gebruiker
B. Assink-Rippen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik probeer op alle mogelijke manieren contact te krijgen met PostNL over door mij teveel betaalde inklaringskosten die ik kan terug krijgen. Ik heb een brief gekregen met daarin het verzoek contact op te nemen met telefoonnummer 088-2255643 om hier mijn bankrekening door te geven zodat Post NL mijn geld terug kan storten. Ik kan echter op geen enkele manier contact krijgen met het telefoon nummer (is niet in gebruik) en ook op andere manieren (telefonisch of via Chat Daan kan ook niemand mij helpen. Ik wil gewoon mijn geld terug en fatsoenlijk geholpen worden. Hoe moeilijk kan het zijn !!!

De oplossing

Ik wil graag door een medewerker geholpen worden die mij €25,42 op mijn rekening terug stort waar ik recht op heb!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brief heeft ontvangen in verband met dubbel betaalde inklaringskosten. Ik begrijp dat u graag het teveel betaalde bedrag terug wilt ontvangen.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat het contact opnemen met de klantenservice moeizaam verloopt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil uw melding graag neerleggen bij de verantwoordelijke afdeling zodat het opgelost kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u verder zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw IBAN-nummer en de tenaamstelling van uw rekening?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie in verband met uw privacy aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over inklaringskosten waar u een brief over heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is als u de gevraagde informatie niet door kunt geven. Ik heb uw gegevens in uw dossier gezet. Mijn collega zal dit verder met u afhandelen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Assink-Rippen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik had verwacht dat de persoon van de klantenservice van PostNL mij in een reactie had aangegeven dat ze het door mij te ontvangen bedrag op mijn rekening hadden gezet. Dit is echter niet gedaan en nu moet ik maar afwachten of ik het bedrag überhaupt gestort krijg. Welke collega van degene die gereageerd heeft en wanneer het nu opgepakt en afgehandeld wordt is mij onbekend. Al met al een afschuif systeem wat vaak tot niets leidt. Ik wacht af maar ben niet enthousiast over de manier van afhandelen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen