Opgelost door POSTNL: kan pakket niet volgen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 474799
Gebruiker
appel2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een pakketje opgestuurd naar spanje heb daar 12,30 euro voor betaald om deze te volgen maar via de QR-reader en de barcode lukt het niet waar betaal ik dan extra voor als je het toch niet kan volgen

De oplossing

dat ik mn paketje kan volgen barcode en dat het aankomt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw/heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de tracking van uw pakket naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het pakket is vandaag aangekomen op een depot. Ik wil u vragen om op www.internationalparceltracking.com de code in te vullen, land Spanje, en dan de postcode alleen de eerste 5 tekens in te vullen. Als het goed is kunt u nu het pakket volgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
appel2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alleen via bellen is m'n pakket traceerbaar waarom betaal ik dan €12,30 dat vind ik schandalig
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen