Opgelost door POSTNL: kan pakket niet volgen

content Opgelost
appel2019

ik heb een pakketje opgestuurd naar spanje heb daar 12,30 euro voor betaald om deze te volgen maar via de QR-reader en de barcode lukt het niet waar betaal ik dan extra voor als je het toch niet kan volgen

dat ik mn paketje kan volgen barcode en dat het aankomt

Geachte mevrouw/heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de tracking van uw pakket naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het pakket is vandaag aangekomen op een depot. Ik wil u vragen om op www.internationalparceltracking.com de code in te vullen, land Spanje, en dan de postcode alleen de eerste 5 tekens in te vullen. Als het goed is kunt u nu het pakket volgen.

appel2019
Alleen via bellen is m'n pakket traceerbaar waarom betaal ik dan €12,30 dat vind ik schandalig