Klacht POSTNL: kan telefonisch moeilijk of helemaal geen contact krijgen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480068
Gebruiker
Toon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket verstuurd naar Engeland wat niet afgeleverd kan worden vanwege een incorrect adres. Herhaalde malen geprobeerd contact te krijgen met postnl maar zonder resultaat.
Al meer dan een week heb geprobeerd contact te krijgen met postnl
en telefonisch gaat het al helemaal niet,
Omdat ik het heel belangrijk vind dat het pakket bij de ontvanger komt
maak ik me wel zorgen of het goed komt.
De barcode van het pakket is 3SKAVZ9767655 en de postcode is
CV79LD
Misschien kunt u mij verder helpen.
B.v.b. Dank en vriendelijke groeten

De oplossing

Postnl zou contact met mij op kunnen nemen op tel.0493311295

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp uiteraard dat u dit pakket snel bezorgd ziet. Ik heb er even naar gekeken en zie dat er al eerder een herstelactie voor u uit was gezet, maar Hermes in Engeland heeft opnieuw een scan gemaakt dat het adres niet zou kloppen. Ik heb u daarom opnieuw een mail gestuurd voor bepaalde gegevens. U kunt gewoon op deze mail antwoorden met de uitgevraagde gegevens, zodat wij opnieuw de juiste gegevens naar Hermes door kunnen sturen. De zending zou dan binnen 4 werkdagen bezorgd moeten worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb opnieuw mijn probleem voorgelegd bij postnl (voor de tweede of derde keer) en wacht weer af of ze het kunnen oplossen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen