Klacht POSTNL: kan telefonisch moeilijk of helemaal geen contact krijgen

Toon

Ik heb een pakket verstuurd naar Engeland wat niet afgeleverd kan worden vanwege een incorrect adres. Herhaalde malen geprobeerd contact te krijgen met postnl maar zonder resultaat.
Al meer dan een week heb geprobeerd contact te krijgen met postnl
en telefonisch gaat het al helemaal niet,
Omdat ik het heel belangrijk vind dat het pakket bij de ontvanger komt
maak ik me wel zorgen of het goed komt.
De barcode van het pakket is 3SKAVZ9767655 en de postcode is
CV79LD
Misschien kunt u mij verder helpen.
B.v.b. Dank en vriendelijke groeten

Postnl zou contact met mij op kunnen nemen op tel.0493311295

Ik begrijp uiteraard dat u dit pakket snel bezorgd ziet. Ik heb er even naar gekeken en zie dat er al eerder een herstelactie voor u uit was gezet, maar Hermes in Engeland heeft opnieuw een scan gemaakt dat het adres niet zou kloppen. Ik heb u daarom opnieuw een mail gestuurd voor bepaalde gegevens. U kunt gewoon op deze mail antwoorden met de uitgevraagde gegevens, zodat wij opnieuw de juiste gegevens naar Hermes door kunnen sturen. De zending zou dan binnen 4 werkdagen bezorgd moeten worden.

Toon
Ik heb opnieuw mijn probleem voorgelegd bij postnl (voor de tweede of derde keer) en wacht weer af of ze het kunnen oplossen.