Opgelost door POSTNL: kantjes eraf lopen ,pakket niet leveren op huisadres 1e poging,geen briefje

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 478015
Gebruiker
zeggenschap
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen briefje achter laten
En er via de mobiel achter komen dat ik mijn pakket op moet halen bij bruna eersel.En ook nog eens bij de allereerste levering dus de allereerste keer dat het pakket aangeboden wordt!!!
Ik was gewoon thuis
De kantjes eraf lopen
Het was op woensdag 2 september
Pakket 3 skaba 702829700 dat geleverd moest worden op zuring 3 5521mv eersel
Mijn email elsvandepas@gmail.com

De oplossing

Deze pakketbezorger ontslaan of super op zijn haar donder geven!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat het pakket rechtstreeks naar een PostNL-punt is gebracht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dit is niet de werkwijze die wij van onze chauffeurs verwachten. Onze excuses voor het feit dat u tevergeefs op uw pakket heeft zitten wachten en dat u het pakket zelf heeft moeten afhalen. Uw klacht is inmiddels doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende medewerk(st)er. De leidinggevende zal verantwoordelijkheid nemen in het treffen van passende maatregelen en de klacht binnen twee werkdagen afhandelen. De afhandeling van de klacht vindt intern plaats. Dat betekent dat u geen persoonlijke terugkoppeling ontvangt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zeggenschap
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen