Opgelost door POSTNL: kantjes eraf lopen ,pakket niet leveren op huisadres 1e poging,geen briefje

content Opgelost
zeggenschap

Geen briefje achter laten
En er via de mobiel achter komen dat ik mijn pakket op moet halen bij bruna eersel.En ook nog eens bij de allereerste levering dus de allereerste keer dat het pakket aangeboden wordt!!!
Ik was gewoon thuis
De kantjes eraf lopen
Het was op woensdag 2 september
Pakket 3 skaba 702829700 dat geleverd moest worden op zuring 3 5521mv eersel
Mijn email elsvandepas@gmail.com

Deze pakketbezorger ontslaan of super op zijn haar donder geven!!!

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat het pakket rechtstreeks naar een PostNL-punt is gebracht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Dit is niet de werkwijze die wij van onze chauffeurs verwachten. Onze excuses voor het feit dat u tevergeefs op uw pakket heeft zitten wachten en dat u het pakket zelf heeft moeten afhalen. Uw klacht is inmiddels doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende medewerk(st)er. De leidinggevende zal verantwoordelijkheid nemen in het treffen van passende maatregelen en de klacht binnen twee werkdagen afhandelen. De afhandeling van de klacht vindt intern plaats. Dat betekent dat u geen persoonlijke terugkoppeling ontvangt.

zeggenschap