Klacht POSTNL: Kastje naar de muur

Parelhoen1984

Pakket uit Amerika, is verzonden via usps, track en trace ontvangen van usps pakket is al sinds half februari in NL. Maar er gebeurt niets mee, usps stuurt mij naar TNT en TNT stuurt mij naar usps. Hoe kom ik aan mijn pakket met medische hulpmiddelen?

Uitzoeken waar het pakket is, bevind zich in NL, douane of waar dan ook.

Geachte heer Spijkerman,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat u nog niet in het bezit bent van de zending. Ik reageer graag op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket uit Amerika heeft besteld via USPS en dat deze volgens uw gegevens sinds februari in Nederland is. Het is zeer spijtig dat u niet weet waar het pakket is en waar u aan toe bent.

Om een duidelijk beeld te krijgen van de situatie ontvang ik graag de tracking code van het pakket. Aan de hand de tracking code kan ik kijken naar welke 3S-code het omgenummerd is en waar het pakket zich momenteel bevind.
    U geeft aan dat u wordt doorverwezen naar TNT, dit is een ander bedrijf als PostNL. Ik hoor graag of u ook PostNL bedoeld in plaats van TNT.

Ik zie uw reactie, inclusief de tracking code, graag tegemoet.

Nathan
    Parelhoen1984
    De betreffende code is als volgtLZ980213465US . Ik weet niet meer bij wie ik moet zijn, niemand weet iets, dus TNT, Postnl. Mijn laatste vertrekpunt is bovenstaande code van usps. Mvg, Ruben Spijkerman
    Beste heer Spijkerman,

Bedankt voor uw reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat zending LZ980213465US niet bij u in ontvangst is genomen.Hierover het volgende.

Deze zending heeft de volgende trackingcode in Nederland gekregen: 3SEBEL5410866. U kan dit pakketje ophalen met deze code en geldig legitimatiebewijs voor 17 april op de volgende locatie:
    Troefmarkt
    Hereweg 228
    9651AP Meeden.

U had hierover een briefje ter kennisgeving moeten ontvangen. Begrijp ik goed dat niet het geval is? Dan zorg ik graag dat ik hier een klacht over wordt aangemaakt. Graag ontvang ik uw e-mailadres. Dit mag ook via een privébericht toegestuurd worden.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Sandra
    PostNL

Beste Sandra,
    Bedankt voor het achterhalen van de gegevens e.d. iets wat ik zelfstandig bij de klantenservice niet voor elkaar kon krijgen. Ik heb alsnog een briefje ontvangen nadat ik dit bericht gestuurd had, maar voor die tijd niets ontvangen. Hoeft van mij geen verdere klacht te komen o.i.d. wellicht iets om ook het lokale postkantoor op attent te maken dat als iets er al ruim zes weken ligt, ze actie moeten ondernemen. Naar mijn idee na twee weken al.Het is in ieder geval opgelost, bedankt daarvoor.
    Ruben Spijkerman