Klacht POSTNL: Kerstpost

hogbi

Alle kaarten in de regio Nieuwegein/ Houten zijn over het algemeen meer dan 2 weken onderweg geweest. Niet alleen van mij maar van heel veel mensen heb ik deze klacht gehoord. In een telefoongesprek met Postnl werd toegegeven dat dit niet goed is, het mag niet meer dan 10 dagen duren. Klachten hoort men graag. Het tarief van de kerstzegels is met 37% gestegen, dus mag er wel een betere prestatie tegenover staan. De post voor buiten de regio werd wel snel bezorgd

Service waarmee ook reklame meegemaakt wordt nakomen.

Geachte heer Hogenbirk,Uit uw e-mail begrijp ik dat door u verzonden kaarten rond de kerstperiode ongeveer twee weken onderweg zijn geweest. Ik snap dat dit erg vervelend is, voor zowel u als voor de geadresseerden. Mijn excuses voor het ongemak.Post die wordt verzonden rond de kerstdagen proberen wij binnen 72 uur bij de geadresseerden te bezorgen. Dit is helaas niet altijd gelukt en dit is in uw geval natuurlijk erg vervelend, omdat het bij u om alle kaarten gaat en het wel erg lang heeft geduurd.Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Gerie