Klacht POSTNL: keuze bezorgen afhaalpunt werkt niet

Klachtnummer
# 146207
Gebruiker
GS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik was niet thuis bij aflevering pakket. daarom gekozen voor ophalen bij post.nl ophaalpunt in de buurt. wilde dat extra vroeg en heb daarvoor 1,95 E betaald, dat bedrag is ook afgeschreven van mijn rekening.
tot mijn grote verbazing en ergernis is enige uren later bezorging toch gewoon op zaterdagmiddag bij mij thuis ingepland en niet zoals geregeld -en waarvoor betaald is- bij ophaalpunt. heb dit al vaker meegemaakt, slechte zaak.

De oplossing

in ieder geval 1,95 e terig storten en verder verbetering van deze online service.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Sluiter,

    Uit uw bericht begrijp ik dat de afspraak die u heeft ingepland niet goed is verlopen. Excuses voor het ongemak.

    Ik wil u graag helpen. Zou ik van u de barcode van uw zending mogen? Wanneer heeft u het pakket in ontvangst kunnen nemen en zou ik uw IBAN nummer mogen?

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen