Klacht POSTNL: KG code levert niks op, op 2 verschillende briefjes

CoppeliaRose

Ik heb nu 2 KG niet thuis briefjes... 1 lag zelfs buiten de brievenbus en de ander was erin gegooid terwijl die sukkel ook de galerij op kon lopen en misschien aanbellen want ik was gewoon thuis sinds ik altijd de brievenbus check voor ik naar boven ga.

om het nog mooier te maken werkt briefje nummero uno al 2 weken niet, hij zegt niets gevonden. en briefje nummer 2 heeft het zelfde probleem.

Ik weet niet welke achterlijke sod dit bedacht heeft maar dit is echt een ruk systeem.

Ik wil gewoon mijn pakketjes en niet dit geneuzel.

Ik wil mijn pakketjes, ze moeten gewoon gevonden worden en lever ze dan maar af bij het postNL afhaalpunt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het feit dat u twee niet werkende ‘niet thuis’-kaartjes gekregen heeft. Één daarvan lag zelfs op de grond. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u graag uw pakketten in ontvangst wil nemen. Tot mijn spijt krijg ik beide codes ook niet werkend. Had u wel pakketten verwacht? Als u pakketten van een specifieke afzender had verwacht heeft de afzender u misschien e-mails gestuurd met daarin de oorspronkelijke track en trace codes. Die codes zouden wel moeten werken.

- uw e-mailadres;
    - de datum waarop u de kaartjes ontvangen heeft;
    - eventueel de oorspronkelijke track en trace codes van de pakketten.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas zijn de LVS codes geen codes waarmee wij werkzaam zijn. Verder zijn zendingen beginnend met “U” ook niet traceerbaar. Ik kan u met deze codes dan ook niet verder assisteren.