Klacht POSTNL: Kies een datum die je uitkomt, zodat wij hem kunnen veranderen in een datum die je niet uit komt.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 309209
Gebruiker
AmberP
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 19 juni kreeg ik een email dat mijn pakket, bestaande uit meubels, geleverd ging worden. In het mailtje werd aangegeven dat ik de datum kon veranderen. Ik heb de datum van 20 juni veranderd in 22 juni.

Ik keek vanmorgen even wat het tijdvak zou zijn voor de levering en tot mijn verbazing staat er nu 23 juni.

Waarom laten jullie klanten een dag uitkiezen om het dan te veranderen? Nu ben ik verplicht om in het weekend thuis te blijven, terwijl het vandaag goed uitkwam.

De oplossing

Vandaag leveren.

3 reacties

  1. Auteur
    AmberP
    Datum
    Zoals verwacht geen levering geweest, en geen woord over waarom niet.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pimmelaar,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u meubels verwachtte, de leverdatum wijzigde en dat deze eenzijdig vanuit PostNL naar wederom een andere dag gewijzigd is. U bent niet tevreden met deze dienstverlening, dat kan ik begrijpen. Toen de zending wel aankwam, was deze beschadigd. Dat u daar al helemaal niet blij mee bent is zeer begrijpelijk.

    Om u beter van dienst te kunnen zijn zou ik graag naar de details van deze zending kijken. Dit is echter alleen mogelijk met de 3S-code van de zending. Zou die aan ons kunnen verstrekken?

    Voordat u dat doet, zou u nog kunnen controleren of de zending daadwerkelijk met PostNL Pakketten komt of, door de ogenschijnlijke grootte van de zending, door de aparte afdeling PostNL Extra@Home. Deze afdeling heeft ook een aparte klantenservice, te bereiken via 088-2363764. Mocht u zeker weten of vermoeden dat de zending via de reguliere pakkettenroute komt, kunt u de code naar ons toezenden.

    Alvast bedankt voor uw antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pimmelaar,

    Bedankt voor uw reactie. Jammer genoeg kan ik met deze code geen informatie vinden.

    Het klopt dat de medewerkers van Extra@Home in dienst zijn van PostNL. Toch hebben zij een eigen klantenservice. Ik raad u dan ook aan om hiermee contact op te nemen. U kunt ze bereiken op het nummer wat mijn collega in het vorige bericht stuurde. Daarnaast kunt u deze website bezoeken:

    https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home

    De klantenservice van Extra@Home is op werkdagen bereikbaar van 08:00-20:00. Op zaterdag van 09:00-18:00.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Sannette
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AmberP
Datum
Uiteindelijke oplossing
werd afgeschoven als diensten van een ander bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen