Klacht POSTNL: klacht 2 deze maand

Klachtnummer
# 74046
Gebruiker
post.nl
Datum
3 reacties

Details

Klacht

brief niet ontvangen

23-08-2014
brief niet ontvangen brief is verstuurd op 22-08-2014 vanaf 3262pa. inhoud 2 pasjes thermen beauty groep formaat bankpas.

Gewenste oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Jan,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer uw post niet aankomt. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor.Volgens mijn gegevens is er inmiddels contact met u opgenomen naar aanleiding van uw klachten. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, laat het mij dan gerust weten.Met vriendelijke groet,Mirjam
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    post.nl
    Datum
    post nog steeds niet ontvangen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Jan,Hartelijk dank voor uw reactie op Klachtenkompas. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken kunt u de portokaart met begeleidend schrijven retourneren. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de bezorging van uw post.Met vriendelijke groet,
    Tineke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen