23-08-2014 brief niet ontvangen brief is verstuurd op 22-08-2014 vanaf 3262pa. inhoud 2 pasjes thermen beauty groep formaat bankpas.
Gewenste oplossing
3 reacties
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer Jan,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer uw post niet aankomt. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor.Volgens mijn gegevens is er inmiddels contact met u opgenomen naar aanleiding van uw klachten. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, laat het mij dan gerust weten.Met vriendelijke groet,Mirjam PostNL Klantenservice
Auteur
post.nl
Datum
post nog steeds niet ontvangen
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer Jan,Hartelijk dank voor uw reactie op Klachtenkompas. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken kunt u de portokaart met begeleidend schrijven retourneren. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de bezorging van uw post.Met vriendelijke groet, Tineke PostNL Klantenservice
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.