Klacht POSTNL: Klacht afhandeling verbeteren.

Klachtnummer
# 357381
Gebruiker
Guz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet thuis bericht gekregen maar geen enkele opvolging. 2e bezorging is nooit geweest.
De code op bericht is niet te traceren volgens post.nl. Waarom dan deze code?

De oplossing

Pakket traceren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw zending. Er werd een niet-thuis briefje achter gelaten met de KG-code. Echter wordt de code niet herkend. Verder staat er geen andere informatie op het briefje waardoor u niet weet wat er met de zending is gebeurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierin voor u kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wanneer had u het briefje precies in uw bus ontvangen?
    - U verwacht verder ook niets? Indien dit wel het geval is, dan zou u de 3S-code eventueel bij de verzender op kunnen vragen.
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via (privé) een reactie op dit bericht.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen