Klacht POSTNL: klacht behandeling bezorging zoekraken poststuk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 294064
Gebruiker
slechte dienstverlen bezorging
Datum
2 reacties

Details

De klacht

vrijdag 9 febr 2017 zijn er twee 2 brieven gelijktijdig , ruim voldoende , per stuk 2 euro gefrankeerd, in brievenbus Capelle Schollevaar vreugdedans/feestdans gedeponeerd. Afmeting beide vierkant ongeveer15x 15 cm beide indentiek geadresserd aan 3067cn nr 16. Het rose exemplaar is ontvangen . De RODE echter niet. Op rose het nr rc1ss#2145d1a#09#1518#.... Waar blijft het RODE exemplaar??????? FWT 3067cn 16. Afstemp sca rotterdam niet zo goed leesbaar.

De oplossing

UITZOEKEN

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Tournier,

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat het poststuk niet bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat een door u verzonden poststuk niet door u is ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor u heel vervelend is en bied u dan ook mijn excuses aan.

    PostNL verwerkt elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw envelop heeft geen dergelijke barcode en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waar uw post is gebleven. Ook een schadevergoeding is hierbij niet mogelijk. Ik vraag daarvoor uw begrip.
    Ik heb uw klacht geregistreerd en laat door middel van de postcodes van u controleren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. U ontvangt hier geen reactie op, maar als we een oorzaak vinden dan ondernemen we gepaste actie.
    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

    Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Tournier,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Ik heb de situatie voor u gecontroleerd en zie dat er naar aanleiding van het vorige contact een klacht voor u is aangemaakt. Omdat het ongeregistreerde post betreft is het niet mogelijk om deze te volgen of te achterhalen waarom deze niet is bezorgd.

    Zoals aangegeven wordt er door middel van de klacht onderzocht of dit vaker voorkomt in het betreffende postcodegebied en zullen collega's geïnformeerd worden over het vermiste poststuk. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan zal deze uiteraard alsnog bezorgd worden. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden.

    Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
slechte dienstverlen bezorging
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, kunnen er niets aan doen. Snel een standaard geautomatiseerd antwoord ontvangen met kluitje in het riet/ dooddoener. Zo gaat Post nl ter ziele. FWT
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen