Klacht POSTNL: Klacht gemarkeerd als "afgehandeld" terwijl het niet afgehandeld is

daan

We gaan hier even verder, aangezien ik geen reactie kon plaatsen op jullie "voorstel voor afhandeling".

Vanzelfsprekend genoeg zag ik jullie voorstel totaal niet als een "afhandeling" maar als een "afwimpeling". Het lijkt me logisch dat jullie dit overduidelijke probleem wat bij jullie ligt, maar eens gaan afhandelen aan jullie kant in plaats van mij met het probleem op te zadelen.

Voor de duidelijkheid zal ik nog even het tracking nummer hier neerzetten, zodat eenieder kan zien dat PostNL het pakketje in handen heeft gehad, aan de deur is geweest en het toen kwijt is geraakt.

3S EBEL 2472 891

Wat gaan jullie hier dus aan doen?

Compensatie voor het verloren pakketje.

Geachte heer Van Ham,

Bedankt voor uw bericht. Uw melding is reeds correct verwerkt n.a.v. uw eerdere bericht. Ik beschouw daarom uw dubbele melding via dit medium als afgehandeld.

Wij wijzen u er nogmaals op dat uw zending niet verzekerd is verzonden en omdat er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten.

Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw melding, kunt u terecht bij de Geschillencommissie Post. De Rijksoverheid informeert u daarover via haar website: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/postbezorging/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-postbezorging

PostNL
    daan
    "Reeds correct verwerkt"? Deze zogenoemde "dubbele melding" is niet zomaar een dubbele melding. Het is inmiddels de zoveelste melding waarop jullie geen actie ondernemen.

Jullie staan bij mij voor de deur met mijn pakketje, vragen om een handtekening en geld, en nu hoeft er ineens niet meer voor getekend te worden en raken jullie het pakketje kwijt. En dan moet ik het zelf maar uitzoeken? Dit is toch geen klantenservice anno 2016. Start dat onderzoek gewoon of vergoed het pakketje.
    Geachte heer van Ham,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht. Dat spijt mij te horen.

Zoals mij collega eerder aangaf hoefde er voor deze zending niet getekend te worden. Hierdoor is een onderzoek en eventuele vergoeding vanuit PostNL niet mogelijk.

Ik adviseur u contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Jonna