Klacht POSTNL: Klacht levering Postnl

Arie Audier

Ik heb een afspraak gemaakt om een pakket af te leveren tussen
14:00 en 17:00 uur vandaag, om ik eerder uit bed na mijn nachtdienst om het pakket in ontvangst te nemen zijn zijn ze al om voor 13:15 geweest. Ik heb de klachten lijn gebeld maar daar word je gewoon heel arrogant afgewimpeld dat ze ook gewoon eerder kunnen komen en dat ze niet van plan zijn om enige actie te ondernemen.
Wat een geweldig slecht bedrijf is dat geworden,
Misschien moet Postnl eens bij zichzelf te rade gaan waarom er steeds minder winst word gemaakt.

nakomen afspraken

Geachte heer Audier,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending voor het geplande tijdvak is bezorgd. Ik vind dit erg spijtig omdat u uit uw nachtdienst kwam. Het is helaas een gepland tijdvak/indicatie wat op mijnpakket wordt aangegeven. Het kan helaas voorkomen dat de bezorger vertraging heeft of iets sneller is met de route. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat u uw zending op 1 december heeft afgehaald van het postkantoor.Met vriendelijke groet,Lotte
    Arie Audier
    totaal nietszeggende reactie, waarvoor dienen deze tijdvakken dan? Jullie doen toch maar wat. Vind het ook niet vreemd dat een bedrijf als nespresso weg is bij jullie.
    Jullie bieden een tijdvak aan en gaan vervolgens gewoon jullie gang. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.Totale service van potnl is hard aan het achteruit gaan..
    Geachte heer Audier,Ik begrijp uw reactie volkomen. We streven er uiteraard naar om het binnen het tijdsvak te leveren, helaas kan het voorkomen dat dit niet gehaald wordt door bijvoorbeeld een route die op dat moment minder druk of drukker is. Er kunnen afwijkingen zijn waardoor dit niet gehaald wordt. Ik begrijp absoluut dat u het er niet mee eens bent maar helaas kan ik hier niets aan doen. We werken er hard aan om dit te verbeteren en het kloppend te maken. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Ik wens u een mooie dag toe. Met vriendelijke groet,
    Elis
    Arie Audier
    blijft slechte service, zal voor zover ik het kan bepalen alles buiten postnl om proberen te doen.