Klacht POSTNL: Klacht over bezorger

Klachtnummer
# 408086
Gebruiker
Hallo123
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanmiddag bij het verlaten van mijn huis liep ik tegen een bezorger aan die stond te urineren tegen een boom. Deze boom grenst aan achtertuinen en ligt naast een speeltuintje. Ik vond dit absoluut niet kunnen en heb de bezorger hier op aangesproken. De man was hier niet van gediend en melde dat hij dit regelmatig deed en ook op andere plekken. Ik meld dit aangezien het aan achtertuinen grenst, er regelmatig kinderen spelen en het gewoon niet verboden is.

De oplossing

Zijn bezorger hier op aan spreken. Mocht ik de man zelf nogmaals treffen bel ik de politie.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat is zeker niet netjes, excuses hiervoor! Ik maak hier graag een melding van.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u eventueel een van een pakket
    - Wanneer was dit precies
    - Wat was de exacte locatie

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende postbezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de postbezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?