Klacht POSTNL: Klacht over bezorger

Hallo123

Vanmiddag bij het verlaten van mijn huis liep ik tegen een bezorger aan die stond te urineren tegen een boom. Deze boom grenst aan achtertuinen en ligt naast een speeltuintje. Ik vond dit absoluut niet kunnen en heb de bezorger hier op aangesproken. De man was hier niet van gediend en melde dat hij dit regelmatig deed en ook op andere plekken. Ik meld dit aangezien het aan achtertuinen grenst, er regelmatig kinderen spelen en het gewoon niet verboden is.

Zijn bezorger hier op aan spreken. Mocht ik de man zelf nogmaals treffen bel ik de politie.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Dat is zeker niet netjes, excuses hiervoor! Ik maak hier graag een melding van.

- Heeft u eventueel een van een pakket
    - Wanneer was dit precies
    - Wat was de exacte locatie

Hartelijk dank voor uw reactie.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende postbezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de postbezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.