Klacht POSTNL: klacht over bezorging post

sad Niet opgelost

Goedendag,

Ik wil graag een klacht indienen. Tot onze schrik is onze post al voor derde keer op straat terechtgekomen. Deze brieven zijn telkens door derden gevonden. Dit kan echt niet. De brieven bevatten vertrouwelijke/gevoelige informatie die absoluut niet door derden gelezen mag worden. In de bijlage ziet u een brief zoals die in de struiken is gevonden.

met vriendelijke groet,

ASD advocaten

Er moeten maatregelen worden genomen, zodat dit niet meer gebeurd!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de postbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat er al meerdere malen post voor uw adres op straat is aangetroffen. Ik vind dit een hele kwalijke zaak. Uiteraard wil ik hier een klacht over aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u aangegeven op welke datum dit poststuk op straat is gevonden en waar precies? Is het bij u in de straat in de struiken gevonden of elders?

- Wat is uw e-mail adres?

Goedendag,

Bij deze wens ik namens ASD Advocaten een reactie te geven op uw verzoek.
    Er zijn meerdere klachten. Zo worden bij ons regelmatige grote hoeveelheden post bezorgd in onze brievenbus dat niet voor ons bestemd is. Ik heb onze huismeester hierover toevallig geappt op 12 juni. Hij heeft op diezelfde dag een doos met documenten van de rechtbank voor de deur gezet omdat de doos blijkbaar bij een andere ingang van het gebouw in de gang is gezet. Dit kan niet de bedoeling zijn. Het gaat hier om vertrouwelijke documenten.
    Verder komt het regelmatig voor dat onze post niet in de brievenbus, maar gewoon op de tafel bij de algemene ruimte van het kantorencomplex bij de stapel post van andere bedrijven wordt gelegd.
    Tot slot heeft een van de buren een poststuk van ons in de bosjes gevonden.

Al met al is dit een kwalijke kwestie en mogen wij ervan uit gaan dat secuur met onze post wordt omgegaan.

Ik ben te bereiken per mail op vurdelja@asdlaw.nl en telefonisch op het nummer 0702040028.

Graag het verzoek om de klacht in behandeling te nemen en ons te voorzien van een inhoudelijk reactie.

Danijela Vurdelja
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht over onze postbezorging. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden. Wat vervelend dat de postbezorger uw post niet correct heeft bezorgd in uw brievenbus.

Postbezorgers krijgen de instructies om de post volledig en netjes door de brievenbus te bezorgen. Het is niet de bedoeling dat de post onbeheerd wordt achtergelaten. Helaas heeft in dit geval de postbezorger dit wél gedaan en een fout gemaakt.

Wij zullen uw klacht bespreken met de betrokken postbezorger om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. U ontvangt verder geen terugkoppeling over de afhandeling van uw klacht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Klact ASD advocaten
Goedendag, U geeft aan dat wij geen terugkoppeling krijgen van de klacht. Hier gaan wij niet mee akkoord. Gelet op de grote slordigheden reeds voor langere periode, is het ons inziens meer dan redelijk, dat wij juist wel op de hoogte worden gehouden en dat de toezegging wordt gedaan dat dit niet meer zal gebeuren.