Klacht POSTNL: Klacht over bezorgservice Post Nl

Klachtnummer
# 335417
Gebruiker
Bert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling nog niet geleverd, de opgegeven Track en Trace code geeft aan dat deze zending niet te vinden is . Leverancier heeft wel afgeleverd bij Post NL alleen daar is het weggeraakt. Je kunt nergens terecht bij Post NL als alleen maar de site om je zending te volgen alleen Post NL heeft de zending kwijtgeraakt. WIE BETAALT MIJ NU DE WAARDE VAN DE ZENDING TERUG ??

De oplossing

de zending alsnog afleveren of zijn verantwoordelijkheid nemen en de zending vergoeden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Volgens het systeem van de zending met barcode 3SFOHS007062068, is dit pakket inmiddels afgeleverd bij uw buren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen