Klacht POSTNL: klacht over cadeautje

Klachtnummer
# 121529
Gebruiker
? ? ? ? ?
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Leuk idee, dat cadeautje als compensatie voor late bezorging bestelling. Het zou nóg leuker zijn als je het ook werkelijk bestellen kon, want op POSTNL.NL/EXCUUS geen enkele mogelijk daartoe aangetroffen.

De oplossing

zorg ervoor dat er een bestelmogelijkheid komt die wérkt en laat mij die weten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw de Best,

    Oei, ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk frustrerend is. Heeft u dit geprobeerd via een mobiele website of tablet? Helaas werkt daar de website niet voldoende op om uw kaart te verzilveren. Ik raad u aan om die alsnog via de computer te proberen.

    Mocht het op deze manier niet zijn opgelost dan raad ik u aan om persoonlijk contact op te nemen vanwege de unieke en persoonlijke code die zit gekoppeld aan de kaart. Mijn excuses voor het ongemak!

    U kunt eventueel contact opnemen met ons via chat, telefoon, Facebook & Twitter. Hier vindt u onze gegevens: http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/contact/

    Met vriendelijke groet,
    Nans
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen