Klacht POSTNL: klacht over cadeautje

Klachtnummer
# 121529
Gebruiker
? ? ? ? ?
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Leuk idee, dat cadeautje als compensatie voor late bezorging bestelling. Het zou nóg leuker zijn als je het ook werkelijk bestellen kon, want op POSTNL.NL/EXCUUS geen enkele mogelijk daartoe aangetroffen.

Gewenste oplossing

zorg ervoor dat er een bestelmogelijkheid komt die wérkt en laat mij die weten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw de Best,

    Oei, ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk frustrerend is. Heeft u dit geprobeerd via een mobiele website of tablet? Helaas werkt daar de website niet voldoende op om uw kaart te verzilveren. Ik raad u aan om die alsnog via de computer te proberen.

    Mocht het op deze manier niet zijn opgelost dan raad ik u aan om persoonlijk contact op te nemen vanwege de unieke en persoonlijke code die zit gekoppeld aan de kaart. Mijn excuses voor het ongemak!

    U kunt eventueel contact opnemen met ons via chat, telefoon, Facebook & Twitter. Hier vindt u onze gegevens: http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/contact/

    Met vriendelijke groet,
    Nans
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen