Leuk idee, dat cadeautje als compensatie voor late bezorging bestelling. Het zou nóg leuker zijn als je het ook werkelijk bestellen kon, want op POSTNL.NL/EXCUUS geen enkele mogelijk daartoe aangetroffen.
De oplossing
zorg ervoor dat er een bestelmogelijkheid komt die wérkt en laat mij die weten.
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte meneer/mevrouw de Best,
Oei, ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk frustrerend is. Heeft u dit geprobeerd via een mobiele website of tablet? Helaas werkt daar de website niet voldoende op om uw kaart te verzilveren. Ik raad u aan om die alsnog via de computer te proberen.
Mocht het op deze manier niet zijn opgelost dan raad ik u aan om persoonlijk contact op te nemen vanwege de unieke en persoonlijke code die zit gekoppeld aan de kaart. Mijn excuses voor het ongemak!
U kunt eventueel contact opnemen met ons via chat, telefoon, Facebook & Twitter. Hier vindt u onze gegevens: http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/contact/
Met vriendelijke groet, Nans PostNL Klantenservice
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.