Klacht POSTNL: klacht over klacht afhandelen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 643393
Gebruiker
klachtPakketMarianne
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik had een klacht ingediend en zou als coulance de verzendkosten vergoed krijgen. Ik wacht nog steeds en kan niemand meer bereiken die dit heeft toegezegd. Kunt u weer contact met mij opnemen en als u een voicemailbericht inspreekt ook een nummer achter laten dat bereikbaar is? Het nummer waar u mij mee belde wat niet in gebruik. Ook per email krijg ik geen antwoord terug. Ik ben nu 2 maanden bezig met een oplossing zoeken. Bij voorbaat dank. Mijn klacht heeft case nummer 639503

Gewenste oplossing

Graag telefonisch, en als ik niet opneem graag een naam en juist telefoonnummer achterlaten zodat ik ook iemand kan bereiken als ik terug bel.
Geboden oplossing
POSTNL heeft deze reactie geplaatst op Klachtenkompas: Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket met vertraging is bezorgd in Frankrijk. Ik begrijp dat dit vervelend is. Tot mijn spijt kon ik u telefonisch niet bereiken waardoor ik u hier informeer. Fijn te horen dat het pakket toch afgeleverd kon worden, PostNL is niet aansprakelijk voor de vertraging die ontstaan is bij de bezorging van uw pakket in Frankrijk. Vergoeding voor de emotionele schade is niet mogelijk. Wel wil ik de verzendkosten aan u vergoeden. De vergoeding die wij u willen bieden is dan ook een coulancevergoeding. Graag ontvang ik hiervoor een kopie van het verzendbewijs en uw IBAN rekeningnummer. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice, DE INFORMATIE IS AL 3X AANGELEVERD.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uit coulance verzendkosten vergoed zou krijgen, maar hier nog niets over heeft gehoord. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw informatie heb ik de gegevens gecontroleerd. We hebben op 5 januari op uw melding op Klachtenkompas gereageerd en in dit bericht hebben we om aanvullende informatie gevraagd. Deze informatie hebben we op dit moment nog niet ontvangen. Ik wil dit graag nog in orde maken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en de vergoeding te kunnen regelen. Om u verder zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw IBAN en de tenaamstelling van uw rekening;
    - Een kopie of afbeelding van het verzendbewijs.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    klachtPakketMarianne
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    klachtPakketMarianne
    Datum
    3SKAAG1281946 is de barcode van het pakket. Verzendkosten waren €27.50 Het betreft een aangetekend pakket. Ik weet niet hoe ik het label in een ander bestand kan versturen. Geef me een 06-nummer en ik app de foto door, geen probleem. Ik heb het bestand gewoon ge-upload van mijn foto's, snap niet waarom u het niet kunt openen. Graag uw reactie. Stuur me een 06-nr of een e-mailadres en ik stuur u het meteen op.
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Aan de hand van dit bericht zal ik u een e-mail versturen op het bij ons bekende e-mailadres. Door te reageren op deze e-mail ontvang ik de informatie en zal ik hierop reageren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen