Klacht POSTNL: klacht over klacht afhandelen
Details
Klacht
Ik had een klacht ingediend en zou als coulance de verzendkosten vergoed krijgen. Ik wacht nog steeds en kan niemand meer bereiken die dit heeft toegezegd. Kunt u weer contact met mij opnemen en als u een voicemailbericht inspreekt ook een nummer achter laten dat bereikbaar is? Het nummer waar u mij mee belde wat niet in gebruik. Ook per email krijg ik geen antwoord terug. Ik ben nu 2 maanden bezig met een oplossing zoeken. Bij voorbaat dank. Mijn klacht heeft case nummer 639503Gewenste oplossing
Graag telefonisch, en als ik niet opneem graag een naam en juist telefoonnummer achterlaten zodat ik ook iemand kan bereiken als ik terug bel.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.