Klacht POSTNL: klacht over te laat bezorgen

Klachtnummer
# 112223
Gebruiker
nadia277
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 30 mei zou mijn pakket worden bezorgd ik zit de hele dag thuis maar niks ga ik vervolgens naar de app om te kijken hebben ze de datum veranderd naar 1 juni nu is het 1 juni en ik zit de hele dag thuis te wachten op post nl of ik niks beters te doen heb vind het zo asociaal ik ben nu verplicht om de gele dag thuis te zitten en ze zijn weer niet gekomen voor wat betaal ik verzend kosten voor niks vind dit niet kunnen ben echt heel erg boos ik heb ook mijn dingen te doen heb afspraken af moeten zeggen voor deze post nl service nou de service is is niks waard.

Ik vind dat jullie de verzendkosten moeten vergoeden.

De oplossing

Er is geen gewenste oplossing want jullie hebben mijn tijd verspilt.

Jullie mogen mijn verzendkosten betalen.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Saoud,

    Het is zeker vervelend dat uw bezorgdatum steeds wordt aangepast. Mijn excuses voor het ongemak.

    Zou ik van u de barcode van de zending mogen? Misschien dat ik de reden van de vertraging voor u kan achterhalen zodat we eventueel actie kunnen ondernemen. Heeft u ondertussen uw zending al wel ontvangen?

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL klantenservice.

    P.s. Voor direct contact kunt u ons telefonisch, per email, chat of social media bereiken.
  2. Auteur
    nadia277
    Datum
    Hoi.
    In de postnl app stond dat het pakketje eerst zaterdag werd geleverd ze waren al veel te laat en daarna zag ik dat ze de dag hadden veranderd dus het zou op maandag worden geleverd dus ik ben die maandag de hele dag thuis gebleven ze zouden tussen 8:30 en 21:30 zouden ze komen maar ze zijn helemaal niet gekomen.
    Nu zie ik dat het pakket niet is opgehaald en dat het retour is gestuurd terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ze het thuis moeten afleveren maar dat is dus niet gebeurt.
  3. Auteur
    nadia277
    Datum
    Zonder mijn toestemming hebben ze het retour gestuurd. Maar dat was niet de bedoeling maar goed. Ik heb nu weer iets besteld en ik ben benieuwd of het nu wel goed wordt afgeleverd en wel op de juiste tijd want ik ben niet van plan om thuis te zitten voor niks
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Saoud,

    Hartelijk bedankt voor uw uitleg. Het spijt me om te vernemen dat uw pakket retour is gegaan. Mijn excuses voor het feit dat u voor niets heeft gewacht die dag. Ik hoop inderdaad dat het bij de nieuwe zending wel goed zal gaan verlopen. Mocht dit niet het geval zijn ontvang ik graag alsnog de barcode van u.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen