Klacht POSTNL: KLACHT OVER WAAROP EEN KLACHT NAAR HET RIJK DER FABELEN VERWEZEN WORDT!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 400927
Gebruiker
Bobbie Jack Russell
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Je krijgt geen eens antwoord meer op je klachten, omdat jullie er niet meer uitkomen.
Nogmaals, als brieven getypt verstuur, en vervolgens twee dagen weer terug krijg, en de postbezorger ze in mijn brievenbus terug doet, ING en Uitvaartverzorging Vredehof, dat ben ik toch niet. Dan moeten ze toch gewoon bij de geadresseerden bezorgd worden, en niet nogmaals in MIJN BRIEVENBUS. Geef nou eens een plausibel antwoord Post. NL!! U onderschat de belangrijk van wa ik verstuur. U komt hier niet bij zeg, BEGREPEN, DUIDELIJK!! WAAROM???
EN HOE KAN EEN PAKJE MET TRACK EN TRACÉ CODE ALS ZIJNDE BEZORD TE ZIJN NIET!!! IN MIJN BRIEVENBUS LIGT??? EN WEL DE VOLGENDE AVOND. IK HOEF GEEN CONTACT MET DE AFZENDER TE ZOEKEN, ZODRA HET PAKJE AAN POST. NL IS OVERGEDRAGEN IS POST. NL VERDER VERANTWOORDELIJK. GEWOON AFSCHUIFSYSTEEM. HET IS ALS BEZORGD ZIJN GETEKEND, DUS EEN AFZENDER KAN DAN NOOIT MEER VERANTWOORDELIJK ZIJN.
EN WAAROM!! WORDEN PAKJES METEEN NAAR EEN POST. NL LOCATIE GRBRACHT, ALS IEMAND NIET THUIS IS, EN VOORHEEN BIJ DE BUREN BEZORGD WERD??? JULLIE KUNNEN NIET WETEN WAT WEL OF NIET BELANGRIJK IS!! JULLIE HEBBEN VOOR ALLES, MAG IK U DAAR MET NADRUK OP WIJZEN..... ÉÉN BEZORGPLICHT, WAAR DOOR AFZENDERS BETAALD WORDT.
WORDT ER GEEN REKENING MEER GEHOUDEN MET MENSEN, DIE OUD, OF DOOR EEN HANDICAP, HET NIET!! OP KUNNEN HALEN POST.NL???
OH NEE, DIE MOETEN GELOOSD WORDEN, DIE TELLEN NIET MEER MEE!!!
DIT ALLEMAAL IS TOCH OM UIT JE VEL SPRINGEN!!!
EN RUCKSICHTLOS WORDT DE KLACHT AFGESLOTEN, ZODAT REAGEREN NIET MEER MOGELIJK IS. GEWOON AFGESNEDEN!!!

HELAAS, JULLIE HEBBEN DE GOEIE GETROKKEN, EN DIEN GEWOON TOT HET ONEINDIGE, ALLES LEKKER WEER OPNIEUW IN.
EERST SELECTEREN, KOPIËREN, PLAKKEN IN WORD, EN NIET NAAR TEVREDENHEID, WEER VICE VERSA, KLACHTEN KOMPAS, OPNIEUW INDIENEN!!
ZAL WEL NIETS MEER HOREN, VERNEMEN, MAAR IK HEB EEN ZEER LANGE ADEM!!!😤 😡 👿

De oplossing

DAT WEET IK NIET, DAT IS AAN POST. NL, OM FATSOENLIJK EN GEMOTIVEERD EEN ANTWOORD TE GEVEN, EN NIET VOLKOMEN VOORBIJ GAAN, AAN JE KLACHT, DAARVOOR DIEN JE NIET EEN KLACHT IN.
GJK

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat eerdere klachten zijn gemeld en ik kan u hierover geen verdere toelichting geven. Vandaar dat uw melding hier is afgesloten. Ik hoop dat het bij toekomstige zendingen weer correct zal verlopen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik verzoeken om deze poststukken te bewaren en dit opnieuw bij onze klantenservice te melden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bobbie Jack Russell
Datum
Uiteindelijke oplossing
HELEMAAL NIETS!!!!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen