Opgelost door POSTNL: Klacht pakketdienst

content Opgelost
Ocmer3

Mijn pakketje ligt al 4dagen in sorteer centrum volgens track and trace, maar de medewerker geeft aan kan pakket info niet vind ik moet maar geduldig wachten om mijn pakket wat al 4 dagen geleden bezorgd zou moeten zijn.

Dat mijn pakketje eens aankomt en belofte nakomt over binnen 24/48uur te bezorgen
De verkoper heeft een nieuw exemplaar opgestuurd

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.