Opgelost door POSTNL: Klacht pakketdienst

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 364056
Gebruiker
Ocmer3
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakketje ligt al 4dagen in sorteer centrum volgens track and trace, maar de medewerker geeft aan kan pakket info niet vind ik moet maar geduldig wachten om mijn pakket wat al 4 dagen geleden bezorgd zou moeten zijn.

Gewenste oplossing

Dat mijn pakketje eens aankomt en belofte nakomt over binnen 24/48uur te bezorgen
Geboden oplossing
De verkoper heeft een nieuw exemplaar opgestuurd
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen