Klacht POSTNL: Klacht postbezorging per mail melden

CScholten71

Ik heb klachten over de postbezorging ( nu al 2 poststukken in 1 week die correct geadresseerd zijn in een brievenbus een straat verderop, waar is de tijd gebleven dat een postbode kon lezen?). Op de site PostNL kan ik dat alleen melden door te bellen met een nummer van 0,45 per minuut of een brief (!) te sturen. Ik wil het gewoon per mail of online kunnen melden.

Wie helpt mij aan online contactgegevens van PostNL ?

Geachte mevrouw Scholten,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u verkeerd bezorgde post wilt melden. Dit kan via alle kanalen op postnl.nl/klantenservice, hier is alleen de telefonische klantenservice een betaalde service.

Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding direct door te kunnen zetten. Kun u in een reactie, per voorval, op aanleveren:

- de datum waarop dit zich voordeed;
    - voor welk adres deze zending bedoeld was;
    - informatie over de afzender;
    - of deze post voorzien was van een postzegel of kenmerk 'PostNL Porto Betaald'.

Alvast bedankt voor uw informatie.

Sven
    PostNL
    CScholten71
    Taalniveau van PostNL laat ook hier te wensen over. "Kun u in een reactie op aanleveren" (is vrij krom Nederlands).

Bezorgd op zaterdag 28 mei de Donald Duck als herstelzending op 9646 AP 71. Die had er donderdag 26 mei moeten zijn, maar ik weet niet waar die verdwaald is geraakt.
    Brievenbus pakket bestemd voor Zerkhouwersstraat 71 Veendam werd op dinsdag 24 mei bezorgd op Pottenbakkersstraat 71. Ik ben zo aardig geweest om die zelf een straat verderop te bezorgen.
    CScholten71
    Beide zendingen hadden bezorgstempel PostNL en een getypt adres dat volledig correct is (dus lastig hadschrift kan geen reden zijn).
    De beloofde reactietermijn via Twitter bedroeg 2 dagen ipv 60 minuten (overigens zonder oplossing). En mailadres kan ik niet vinden op de site onder klantenservice.
    Geachte mevrouw Scholten,

Bedankt voor de informatie! Graag zou ik nog van u horen welke postcodes op de poststukken vermeld stonden. De conversatie op Twitter heb ik er nog even bij gepakt en ik zie dat wij op onze vragen per DM na 31 mei geen antwoord meer van u hebben ontvangen.

Ik hoor graag van u!

Groeten van Mena,
    CScholten71
    Ik weet dat lezen lastig is voor PostNL, maar Zie reactie deel 1 van 2 juni hierboven voor de postcodes
    Geachte mevrouw Scholten,

Hartelijk dank voor uw aanvullende informatie. Ik heb uw klacht inmiddels doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging, met het verzoek de betrokken medewerkers binnen zes werkdagen aan te spreken op de gemaakte fouten. Bovendien zal hij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd. Omdat uw klacht intern wordt besproken, ontvangt u geen verdere reactie.

Uit uw bericht begrijp ik dat u de verkeerd bezorgde post inmiddels op het juiste adres heeft bezorgd, hiervoor wil ik u hartelijk danken. Als er ondanks onze extra aandacht toch geen verbetering in de bezorging optreedt, laat het mij dan gerust weten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar
    Klantenservice PostNL
    CScholten71
    Dat er 3 reacties nodig waren bovenop een twitter correspondentie getuigd niet van klantvriendelijkheid. Deze oplossing hadden ze ook na de eerste reactie kunnen geven.