Opgelost door POSTNL: Klacht POSTNL: Addressee advised to pick up the item

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 256603
Gebruiker
loubd0gg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tijdje geleden vape liquid uit Maleisie gekocht, net gekeken op de tracking website zie ik :
Netherlands, Unsuccessful delivery due to Others due to Action: Addressee advised to pick up the item

Heb helemaal geen briefje in de brievenbus dat het ergens anders is afgeleverd?
Tracking number ; RR171575875MY
Track website gebruikt : 17track.net

De oplossing

Waar kan ik het pakketje ophalen?
Wat is de nederlandse track and trace code ?

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Figaroa,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over uw pakket uit het buitenland. Graag geef ik u meer informatie.

    Zodra uw pakket in Nederland is verwerkt dan ontvangt deze een Nederlandse barcode waarmee u uw pakket kunt volgen. De code van dit pakket is 3SRETA4479889 en ik zie dat u dit pakket inmiddels al heeft kunnen afhalen op het postkantoor.

    Mocht u in de toekomst nog eens een zending uit het buitenland verwachten dan kunt u de status hier zelf in de gaten houden;

    https://www.internationalparceltracking.com/Default.aspx#/search

    U kunt dan als land Nederland kiezen en uw postcode invoeren en in plaats van de 3S code kunt u dan de buitenlandse code invoeren. Als het pakket in Nederland is verwerkt en aangekomen dan zult u status informatie zien en de Nederlandse barcode. Als dit nog niet het geval is, dan is het pakket er nog niet en kunt u het een paar dagen later nogmaals proberen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    loubd0gg
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
loubd0gg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen