Opgelost door POSTNL: Klacht POSTNL: Addressee advised to pick up the item

loubd0gg

Tijdje geleden vape liquid uit Maleisie gekocht, net gekeken op de tracking website zie ik :
Netherlands, Unsuccessful delivery due to Others due to Action: Addressee advised to pick up the item

Heb helemaal geen briefje in de brievenbus dat het ergens anders is afgeleverd?
Tracking number ; RR171575875MY
Track website gebruikt : 17track.net

Waar kan ik het pakketje ophalen?
Wat is de nederlandse track and trace code ?

Geachte heer, mevrouw Figaroa,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over uw pakket uit het buitenland. Graag geef ik u meer informatie.

Zodra uw pakket in Nederland is verwerkt dan ontvangt deze een Nederlandse barcode waarmee u uw pakket kunt volgen. De code van dit pakket is 3SRETA4479889 en ik zie dat u dit pakket inmiddels al heeft kunnen afhalen op het postkantoor.

Mocht u in de toekomst nog eens een zending uit het buitenland verwachten dan kunt u de status hier zelf in de gaten houden;

U kunt dan als land Nederland kiezen en uw postcode invoeren en in plaats van de 3S code kunt u dan de buitenlandse code invoeren. Als het pakket in Nederland is verwerkt en aangekomen dan zult u status informatie zien en de Nederlandse barcode. Als dit nog niet het geval is, dan is het pakket er nog niet en kunt u het een paar dagen later nogmaals proberen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet