Klacht POSTNL: Klacht POSTNL: Douane doet tergend lang over controle / inklaren pakket uit buitenland Klachtnummer

# 411916
Nefi&sefi@@@

Ik heb via AliExpress een winterjas ( voor baby ) besteld. Alleen op de site wordt aangegeven dat het pakket is vastgehouden door de douane. Mijn vraag / klacht eigenlijk nu is gaat dat nog lang duren, kan ik misschien iets doen waardoor ik het pakketje sneller krijg. Maar ik vind het ook raar dat het pakketje is vastgehouden door de douane omdat er helemaal niks raars inzit.
Dit is tracking code : B097330841SG
Netherlands. Origin. China
Held by Custom
2019-12-09 15:58:00
Import clearance failure
2019-12-09 15:58:00
-Arrival at Destination Postal Admin (From SG/SIN to NL)
2019-12-09 15:57:00
Arrive at sorting center in destination country
2019-12-09 15:57:00
-Arrival at Destination (Country: NL)
2019-12-09 15:50:00
-Despatched to OverSeas Postal Admin
2019-11-27 11:44:51
Depart from transit country or district
Ik vind het erg vervelend dat het pakketje nu al zo lang door de douane vastgehouden word, vermoedelijk voor controle of inklaring.

Ik zie dat uw pakket bij ons in het inklaringsproces ligt. Heeft u ook een brief ontvangen ter verzoek van extra informatie? Als u dit niet heeft ontvangen dan kunt u deze alsnog invullen via www.postnl.nl/bva. Dan zal dit binnen 4 werkdagen verwerkt worden, zodat het bij jou bezorgd kan worden.