Klacht POSTNL: Klacht POSTNL: Geen verzendbewijs ontvangen via mail wat toegezegd was.

Klachtnummer
# 653181
Gebruiker
jojo73
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gister heb ik een retour pakketje afgegeven bij een PostNl punt, ik had het retourlabel zelf geprint. het verzendbewijs zou via de mail gestuurd worden zei de vrouw die het pakje aannam, maar ik heb 21 uur later nog geen verzendbewijs gekregen. Ik ben gisterenmiddag zelfs nog teruggegaan om het te vragen maar de vrouw zei dat ik geduld moest heben , ik zou de mail in de avond ontvangen wanneer PostNL het pakket kwam ophalen zei ze. Maar vanmorgen had ik nog steeds geen bevestiging ontvangen.
Het pakket bevat een iPhone 12pro voor Sobby.nl! U kunt zich wellicht voorstellen dat Ik me hier heel ongemakkelijk bij voel.

Gewenste oplossing

Ik wil graag de bevestiging dat het goed komt, dat mijn pakket ontvangen is en onderweg is naar de geadresseerde

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u via de mail geen verzendbewijs heeft ontvangen. Ik begrijp dat u verontrust bent en bied u mijn excuses aan. Graag informeer ik u hierover.

    Uw klacht heb ik geregistreerd en deze wordt gebruikt om herhaling te voorkomen en ter verbetering van onze dienstverlening. Wij hebben met het ontvangende bedrijf de afspraak dat zij vragen over zendingen die retour worden gestuurd zelf beantwoorden. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van het bedrijf zodat dit voor u wordt opgelost.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettige dag.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen