Klacht POSTNL: Klacht POSTNL: Geen verzendbewijs ontvangen via mail wat toegezegd was.
Details
Klacht
Gister heb ik een retour pakketje afgegeven bij een PostNl punt, ik had het retourlabel zelf geprint. het verzendbewijs zou via de mail gestuurd worden zei de vrouw die het pakje aannam, maar ik heb 21 uur later nog geen verzendbewijs gekregen. Ik ben gisterenmiddag zelfs nog teruggegaan om het te vragen maar de vrouw zei dat ik geduld moest heben , ik zou de mail in de avond ontvangen wanneer PostNL het pakket kwam ophalen zei ze. Maar vanmorgen had ik nog steeds geen bevestiging ontvangen.Het pakket bevat een iPhone 12pro voor Sobby.nl! U kunt zich wellicht voorstellen dat Ik me hier heel ongemakkelijk bij voel.
Gewenste oplossing
Ik wil graag de bevestiging dat het goed komt, dat mijn pakket ontvangen is en onderweg is naar de geadresseerdeDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.