POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht POSTNL: Klacht POSTNL: Pakket vanuit buitenland ook hier van de radar verdwenen
Details
Klacht
Ik heb een pakket vanuit Duitsland besteld, dat door vervoerder Hermes zou worden bezorgd. Dit pakket is ook netjes verstuurd vanuit Duitsland met een track en trace code 3SHEDU10273980. Het pakket zou 6 december afgeleverd zijn maar dit is niet waar. Postnl zegt dat de schuld bij Hermes ligt. Dit wordt weer zo'n afschuif geouwehoer zoals hier ook al gebeurd is natuurlijk ..... https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/postnl/klachten/pakket-vanuit-buitenland-van-de-radar-verdwenen./details?complaintId=a18ff38c-1a3a-4ee0-b223-b249e0f62eb1.Gewenste oplossing
Postnl of Hermes of wie dan ook moeten zelf uitzoeken wat er mis is gegaan. Het kan toch niet zo zijn dat ik als slachtoffer van hun fouten zelf moet gaan uitzoeken wat er aan de hand is. Heb geen zin in dit geouwehoer. Het heeft me al genoeg tijd en frustratie gekost en mijn bestelling van een paar honderd euro zijn voor alsnog in rook opgegaan. Pff wat een service .....Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.