Klacht POSTNL: Klacht POSTNL: Pakket vanuit buitenland ook hier van de radar verdwenen

Klachtnummer
# 338527
Gebruiker
G.J. Lamers
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een pakket vanuit Duitsland besteld, dat door vervoerder Hermes zou worden bezorgd. Dit pakket is ook netjes verstuurd vanuit Duitsland met een track en trace code 3SHEDU10273980. Het pakket zou 6 december afgeleverd zijn maar dit is niet waar. Postnl zegt dat de schuld bij Hermes ligt. Dit wordt weer zo'n afschuif geouwehoer zoals hier ook al gebeurd is natuurlijk ..... https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/postnl/klachten/pakket-vanuit-buitenland-van-de-radar-verdwenen./details?complaintId=a18ff38c-1a3a-4ee0-b223-b249e0f62eb1.

Gewenste oplossing

Postnl of Hermes of wie dan ook moeten zelf uitzoeken wat er mis is gegaan. Het kan toch niet zo zijn dat ik als slachtoffer van hun fouten zelf moet gaan uitzoeken wat er aan de hand is. Heb geen zin in dit geouwehoer. Het heeft me al genoeg tijd en frustratie gekost en mijn bestelling van een paar honderd euro zijn voor alsnog in rook opgegaan. Pff wat een service .....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    G.J. Lamers
    Datum
    Pakket is toch bij de buren afgeleverd schijnt achteraf.....miscommunicatie in het huis van de buren en het was handiger geweest als er bij mij in de brievenbus een melding gedaan was dat er een pakket bij de buren was afgegeven. Dat had deze toestand voorkomen kunnen worden, want dan had ik nl zwart op wit bewijs dat het pakket bij de buren was afgegeven. Nu stond er op de site van postnl dat het pakket 6 december op mijn adres afgeleverd was. Dat verhaal klopte dus totaal niet en de buren zeiden gisteren ook van niets te weten .....Toen ik ze vandaag toevallig tegenkwam en het verhaal vertelde konden ze toch herinneren dat er een pakketje was afgegeven. Volgende keer graag een briefje in de bus doen.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen