Opgelost door POSTNL: Klacht POSTNL niet opgelost!

Hallo,

Op 18-12 heb ik een klacht geplaatst. Zie hier: https://www.klachtenkompas.nl/postnl/buitenland-pakketten-komen-niet-aan
PostNL reageerde op 24-12 en meldde het volgende: Om een onderzoek te kunnen starten wil ik u vragen voor beide pakketten een navraag formulier in te vullen, deze zal ik naar u opsturen. Aan de hand van de door u verstrekte informatie zal er onderzoek plaatsvinden.

Vervolgens werd de klacht afgesloten en aangevinkt als opgelost. De klacht is echter nooit opgelost omdat ik de bewuste formulieren nooit heb ontvangen.
Ik heb onder het bericht gereageerd dat ik nooit iets had gekregen maar dat is kennelijk niet gezien door PostNL.

Ik ben er behoorlijk gefrustreerd over dat die pakketten kwijtraken. En ik wil gewoon dat dit afgehandeld wordt. Ik stuur niet voor niets aangetekende pakketten!!

ofwel de pakketten boven water ofwel een vergoeding voor de waarde van de pakketten + de gemaakte kosten voor het verzenden.
Mijn emailadres is: info@femkedam.nl
Gelieve de formulieren daaheen te mailen.

Geachte mevrouw Femke Dam,Wat vervelend om te vernemen dat de beloofde formulieren niet zijn ontvangen.Ik heb vandaag alsnog een aanvraag gedaan om deze via de post op uw adres af te leveren.Indien u in de klachten compleet pagina uw mail adres noteert kunnen wij u eventueel van een digitale versies voorzien.Uw verdere opmerkingen op deze site zijn niet onder onze aandacht gebracht.Wij hopen dat de benodigde formulieren u deze keer wel bereiken. Wel willen wij u vragen om in de toekomst bij vervolgvragen onze eigen communicatie kanalen te gebruiken.U vindt hieronder een link naar onze site waarbij een overzicht wordt gegeven van onze verschillende contactmogelijkheden.http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/Met vriendelijke groet,Frouktje
    Femke Dam
    Ik heb tot op heden nog geen formulier in de brievenbus gezien maar zal direct mijn mailadres toevoegen aan mijn gegevens, dan kan het wat mij betreft digitaal gestuurd worden.
    De volgende keer (of als dit niet opgelost wordt) zal ik contact opnemen via de eigen communicatie kanalen van postnl.
    Geachte mevrouw Dam,Hartelijk dank voor uw reactie.Via onze eigen systemen heb ik u het gevraagde formulier in een bijlage toegezonden.u wordt geacht voor elke verzending een apart formulier in te vullen en met kopieën van het verzendbiljet kosteloos aan ons te retourneren via de mogelijkheden aangegeven op het formulier.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Femke Dam
    Ik was op vakantie vandaar de late reactie. Inmiddels heb ik de formulieren binnen en hoop ik dat het via die weg opgelost zal worden.