Klacht POSTNL: KLACHT Veel te laat bezorgen van poststukken. BOETE

Jan

KLACHT
Een brief van de belasting dienst, ivm terug betaling zorg toeslag , welke op 1 juli is verstuurd, vandaag 18 juli is deze pas bezorgd. Hierdoor moet ik een boete betalen omdat de uiterste betaal datum (10 juli ) is verstreken. De kosten (aanmaningskosten) van €7,50 zou ik graag van ( ivm het te laat bezorgen van de brief) door postnl vergoed willen zien.

Verder wil ik ook een klacht ivm bezorging op zaterdag melden . De post op zaterdag word na 20.00 uur in de avond bezorgd.

Bijwijzen van test heb ik een brief aan mezelf gestuurd en op donderdag op de bus gedaan, deze brief zou dan vrijdag bezorgd moeten worden. Deze brief is pas woensdag bezorgd.

- Oplossing Klacht
Brief van de belasting dienst, ivm terug betaling zorg toeslag , welke op 1 juli is verstuurd, en pas op 18 juli bezorgd. Zou ik graag het boete (aanmaningskosten) bedrag van €7,50 door postnl vergoed willen zien.

Algemene oplossingen.
- Eerder en op tijd bezorgen van de poststukken en niet verzamelen.
- De dienstdoende postbode aanspreken dat de bezorging op zaterdagen voor een bepaalde tijd bezorgd dient te worden (bv vier uur. Hierdoor kan er indien nodig nog naar bepaalde bedrijven gereageerd worden.)

Geachte heer Timmerman,Hartelijk dank voor uw melding. Naar aanleiding van uw bericht, heb ik u telefonisch proberen te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Graag wil ik reageren op uw bericht. Ik vind het spijtig om te lezen dat uw poststuk met vertraging bij u is bezorgd en dat de bezorging op de zaterdag niet correct verloopt. Ik wil u dan ook excuses aanbieden voor alle overlast.Ik heb uw klachten geregistreerd en heb dit doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Post zonder barcode kunnen wij helaas niet volgen, hierdoor is het niet mogelijk de reden van vertraging te achterhalen. Door middel van uw postcode gaan wij intern onderzoeken of er problemen en verstoringen zijn in uw postcodegebied, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.Ik kan helaas geen schadevergoeding aan u toekennen. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. De Algemene Voorwaarden kunt u nalezen op onze website: http://www.postnl.nl/voorthuis/site/disclaimer/Ik wil u vriendelijk vragen het ons te laten weten als zich opnieuw onregelmatigheden voordoen.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Resiekha