Klacht POSTNL: klacht wordt niet serieus genomen

Bos

Ik zou gisteren een formulier ontvangen voor het indienen van een klacht inzake een niet aangekomen pakket. Er werd beloofd mij een klachten formulier te sturen, echter na niets te hebben ontvangen, gebeld en mij werd meedegedeeld dan maar het formulier per post te sturen. Leeft NL Post nog in de prehistorie, kan dat niet digitaal? NL Post doet er m.i. alles aan om de klacht niet in ontvangst te nemen, in ieder geval te vertragen. M. Bos

via en mail een klachtenformulier toe te sturen

Bos
    Nog steeds geen antwoordt op mijn mail van Post.nl!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van uw klacht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap niet helemaal waarom u was verteld dat u dit formulier niet via de mail kon ontvangen, maar ik heb het formulier alsnog naar uw toegestuurd. Ook heb ik uw zending er even bij gepakt om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie dat het pakketje wat vreemde scans krijgt bij de bezorgpartij in Hongarije, waardoor het in de sortering lijkt te blijven hangen. Hopelijk kan door middel van het onderzoek achterhaald worden wat er aan de hand is, zodat dit snel opgelost kan worden.

Bos
"Wij willen graag voor u een onderzoek starten naar uw zending.!!!??? " Het pakket is al 6 weken zoek!!!!!! Het is in en in triest hoe er wordt omgegaan met klanten. Niemand verdient zo makkelijk 27,50, als Post.nl.