Klacht POSTNL: Klachten afhandeling bij Postnl is ronduit schofterig.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 408422
Gebruiker
Klepzeiker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is dat als je een klacht hebt over bijvoorbeeld een probleem met een pakje,De Postnl bewust liegt en bedriegt Om maar onder de schuld uit te komen.Als bewijs van hun leugens zal ik wederom een schermafdruk uploaden waarop de track&trace te zien is en ook mijn naam en adres e.d verbonden aan de track&trace. Dit is belangrijk omdat Postnl zich er vanaf maakt door te zeggen dat het adres Hollywoodlaan 37 in Almere op naam van G.Ganesh er altijd al op gestaan heeft als ontvanger,Maar zoals iedereen kan zien komen toen ik het pakje volgde op internet via de track&trace al mijn gegevens eruit tot het moment dat het het Postnl sorteer centrum verlaat.Het feit dat Postnl dit bewust onder het tapijt wil vegen maakt ze in mijn ogen medeplichtig aan deelname van een criminele organisatie waar het eerst nog om slechts criminele activiteiten betrof van het personeel die de pakjes vervreemden door er een andere naam en adres aan te hangen.

De oplossing

Ik wil dat Postnl mijn pakje terug haalt op Hollywoodlaan 37 in Almere zoals ze in een telefoongesprek beloofd hebben (indien mogelijk en gewenst kan ik het opgenomen gesprek hier uploaden) en mochten ze het pakje niet terug kunnen halen,wat ik je op een bordje kan geven omdat het een adres betreft wat alleen voor onder anderen de Postnl oplichtingspraktijken als dit wordt gebruikt, wil ik dat ze het door hun bedrijf gestolen pakje vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt wanneer u in de status ziet dat het pakket is afgeleverd en u het niet heeft ontvangen. Ik heb de status nagekeken, maar ik zie inderdaad dat het bezorgadres niet overeenkomt met uw adres, zowel de straat als de woonplaats komen niet overeen. Ik adviseer u om voor meer informatie contact op te nemen met de afzender daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender heeft eventueel de mogelijkheid om via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te laten stellen. Ik zie dat er een melding is gemaakt, maar hier zijn verder geen bijzonderheden uit naar voren gekomen. U zal hier geen verder bericht over ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klepzeiker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing gewoon het standaard copy paste antwoord,liegen en bedriegen is het kenmerk van postnl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen