Klacht POSTNL: klachtenafhandeling

petberg

- Door mij gestuurde aangetekende brief is binnen Track and Trace niet te volgen en is onduidelijk of deze aangekomen is. TNT post neemt geen verantwoordelijkheid voor de niet geleverde dienst en sluit onderzoek
- aan de telefoon met klantenservice wordt ik binnen 1 minuut zeer onvriendelijk en schreeuwend te woord gestaan door medewerktser.

over bovenstaande zaken een brief aan TNT post gestuurd met de vraag of hier onderzoek naar gedaan kan worden en ik schriftelijk op de hoogte gesteld kan worden van de uitkomsten van dit onderzoek.
Vandaag telefoon gehad van TNT post, de medewerkster met het attitudeprobleem behandeld haar eigen klacht. Aangegeven dat dit niet wenselijk is. Volgens haar en haar collega's is de de normaalste zaak van de wereld en weigeren vervolgens een schriftelijke reactie te geven en verzoeken mij op te houden met bellen want ze gaan het toch niet doen.

gedegen onderzoek en schriftelijke terugkoppeling van dit onderzoek.
Vergoeding van gemaakte kosten

Geacht heer van den Berg.Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb begrepen dat de behandelaar van uw klacht inmiddels contact met u heeft opgenomen en dat uw klacht is afgehandeld.Ik wil u namens PostNL nogmaal excuses aanbieden voor het ontstane ongemak enwij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet,Iteke