Klacht POSTNL: Klant geen koning bij service Konklijke PostNL na verdwijnen pakket
Details
Klacht
Briefpakket met Track&Trace code op 9 juni jl. verzonden. Laatste bericht van 12 juni: "bezorger is onderweg". Daarna niets meer vernomen. Steeds hetzelfde bericht dat het voor 22.00 uur wordt bezorgd.Uiteindelijk klantenservice kunnen bereiken maar daar werd aangegeven dat er niets wordt gedaan, "is te duur", staat in de voorwaarden.
Wat is het voordeel van T&T verzenden als PostNL niet wil/kan traceren?
Daarnaast is de wijze van reageren op Twitter totaal niet respectvol en klantgericht!
Gewenste oplossing
In ieder geval bellen traceren waar pakket is gebleven.Daarnaast naar mijn communiceren via de door mij ingevulde
contactgegevens en niet via een waardeloze chat zoals door Klantenservice werd aangegeven te willen doen.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.