Opgelost door POSTNL: KLANT NIET BELANGRIJK

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 334132
Gebruiker
GonzagaRibeiro
Datum
1 reactie

Details

Klacht

als diabetici een speciale koeltas bestelde voor mijn insuline tijdens vakantie.
Volgens Track en trace zou deze op zaterdag 24-11-2018 afgeleverd worden tussen 14 en 18 hrs ,status koerier is onderweg en dat is vandaag 26-11 is nog zo , klanten service kan alleen lachen als een boer met kiespijn. (sorry boer ) geen antwoord wachten en hopen dat volgende week het wel krijg.
WAT EEN IDIOOT BEDRIJF

Gewenste oplossing

Van deze bedrijf verwacht ik niks meer
Geboden oplossing
drie dagen langer moeten wachten op aflevering ,ALS POST NL HET NIET KAN MOETEN ZE OOK NIET BELOVEN.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Gonzaga Ribeiro,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens wordt uw pakket met de postbezorger afgeleverd. Het lijkt er op dat de bezorger er helaas niet aan toe is gekomen om uw pakket op 24-11 te bezorgen. Op maandag wordt er geen post bezorgd, dus is de bezorger ook niet met uw pakket onderweg gegaan. Ik verwacht dat u uw zending vandaag of morgen alsnog ontvangt. Vanwege Black Friday en Sinterklaas, is het namelijk drukker dan normaal. Als u uw zending morgen na 18:00 uur nog niet hebt ontvangen, raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. Deze kan eventueel navraag doen bij PostNL.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice



Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen