Opgelost door POSTNL: KLANT NIET BELANGRIJK

angry Opgelost
GonzagaRibeiro

als diabetici een speciale koeltas bestelde voor mijn insuline tijdens vakantie.
Volgens Track en trace zou deze op zaterdag 24-11-2018 afgeleverd worden tussen 14 en 18 hrs ,status koerier is onderweg en dat is vandaag 26-11 is nog zo , klanten service kan alleen lachen als een boer met kiespijn. (sorry boer ) geen antwoord wachten en hopen dat volgende week het wel krijg.
WAT EEN IDIOOT BEDRIJF

Van deze bedrijf verwacht ik niks meer
drie dagen langer moeten wachten op aflevering ,ALS POST NL HET NIET KAN MOETEN ZE OOK NIET BELOVEN.

Geachte heer/mevrouw Gonzaga Ribeiro,

Volgens mijn gegevens wordt uw pakket met de postbezorger afgeleverd. Het lijkt er op dat de bezorger er helaas niet aan toe is gekomen om uw pakket op 24-11 te bezorgen. Op maandag wordt er geen post bezorgd, dus is de bezorger ook niet met uw pakket onderweg gegaan. Ik verwacht dat u uw zending vandaag of morgen alsnog ontvangt. Vanwege Black Friday en Sinterklaas, is het namelijk drukker dan normaal. Als u uw zending morgen na 18:00 uur nog niet hebt ontvangen, raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. Deze kan eventueel navraag doen bij PostNL.