Klacht POSTNL: Klantenservice 0900 nummer a 80 cent per minuut NIET BEREIKBAAR

AH

Al onze medewerkers zijn in gesprek. Het standaard ontmoedigingsbeleid van een monopolist die haar zaken nooit op orde heeft. Meer dan 5 minuten wachttijd is anno 2016 NOT DONE . Onklantvriendelijk beleid bedoeld om je eerst 3 euro of meer uit je zak te kloppen, hopen dat je ophangt en het weer opnieuw probeert en opnieuw betaald. Een heerlijke cashcow met evenknie KPN die aan de touwtjes trekt. Wat is het toch schandalig dat je simpelweg je pakket niet kunt volgen en ook niet geholpen wordt aan een antwoord tegen een redelijk tarief en een goede service. SCHAAMTELOOS SLECHTE SERVICE!!!

Laat Post NL een service bieden dat als je langer dan 2 minuten moet wachten je teruggebeld wordt. Kosteloos!!!

Geachte heer Hulsegge,

Het is spijtig om te horen dat u ontevreden bent over de klantenservice. Overdag is PostNL telefonisch bereikbaar tussen 08:30 tot 20:00 via het nummer 0900-0990 (45 cent per gesprek). Daarnaast mag u ook contact met ons opnemen via de chat of een bericht versturen via Twitter of Facebook. Dit is geheel kosteloos.

Ik heb even naar uw zending gekeken en hier gaat duidelijk iets mis. Ik wil hier werk van maken en ontvang daarvoor graag een aantal gegevens van u.
    Zou ik uw postcode, huisnummer, email, telefoonnummer mogen ontvangen? Wat zijn de kenmerken en de inhoud van het pakket? Weet u nog voor wat voor type zending u heeft gekozen?

Hopelijk kan ik dit spoedig voor u oplossen.

Bart
    AH
    Het betreft een pakket zending 0-10 verstuurd aan TOM BV Rootven 18-20 5531 MB Bladel. Verzonden op 2-1-2016 met het T&T nr 3SKS03273710 aangeboden bij de Primera in Tiel locatie Waterstraat. Een retourzending die niet te traceren is bij jullie en niet is aangekomen in Bladel. Ik heb dus de factuur moeten voldoen omdat ik niet kan aantonen dat het retour is gezonden.
    Geachte heer Hulsegge,

Hartelijk dank voor uw gegevens. Zou ik nog de uiterlijke kenmerken en de inhoud van uw zending mogen noteren? Op die manier kan ik een onderzoek voor u starten zodat we dit kunnen uitzoeken.

Lotte
    PostNL Klantenservice.
    AH
    De retourzending zat verpakt in de originele verzenddoos van TOM en is dus een stevige rechthoekige kartonnen doos met een adreslabel (gericht aan TOM BV) en een pakketzegel van PostNL
    Geachte heer Hulsegge,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb direct een onderzoek naar deze zending uitgezet.

Dit betreft een zeer vreemde situatie en wij gaan onderzoeken wat hier precies aan de hand is. Het onderzoek staat vermeld onder casenummer: 02650200. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u gezocht over de uitkomst van het onderzoek. Ik hoop dat er dan meer duidelijk is.

Bert
    AH
    Je koopt voor veel geld een pakketzegel met track en trace maar PNL komt niet verder in het onderzoek dan registratie op het aanbiedingspunt. We kunnen het niet vinden en verder niets voor u doen. U pakket was niet verzekerd.... dus u kunt fluiten naar het geld van de retourzending die u gewoon mag betalen. Foutje bedankt!!! Top bedrijf, ik verstuur in het vervolg via een betrouwbare partij en raad het iedereen aan dat ook te doen!!
    Geachte heer Hulsegge,

Erg vervelend te vernemen dat het onderzoek geen resultaat heeft geleverd. Ik heb het nog even voor u bekeken, maar ik kan de uitslag hiervan helaas niet veranderen. Uiteraard excuses voor het ontstane ongemak.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Irene
    PostNL
    AH
    Er is helemaal geen vorstel gedaan!! Het ening wat pnl zelf constateert is dat het pakket met pakketzegel is aangeboden en dat ze verder niet weten waar het is gebleven. Geen enkele controle of objectiviteit, duurt lang kost de klant veel tijd en levert per saldo 0 resultaat of compensatie op. De consumentenbond kan er beter mee stoppen deze kul in leven te houden.