Klacht POSTNL: Klantenservice doet aannames en op basis daarvan helpen zij niet verder.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 406139
Gebruiker
Sarah
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL bezorgers wilden een bestelde kast niet naar de deur van mijn woning brengen. Zij brachten het slechts tot de gemeenschappelijke ruimte, lieten vervolgens een buurman ondertekenen voor de aflevering. Toen ik een klacht indiende bij PostNL meldde zij mij dat de voorwaarden waren geaccepteerd en daardoor zou ik zogezegd akkoord zijn gegaan met het laten staan van de kast in de gemeenschappelijke ruimte. Toen ik zei dat de buurman geen tekeningsbevoegdheid had, zei de klantenservice dat de bezorgers aannamen dat het mijn man was en dat ze niks meer voor mij konden betekenen.

De oplossing

De kast naar boventillen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Deze zending wordt, in opdracht van onze zakelijke contractklanten door onze vrachtdienst Extra@Home bezorgd. U kunt de status volgen via https://extrahome.dirextion.nl/
    Voor verdere informatie over het uitreiken kunt u via Whatsapp contact opnemen met Extra@Home op telefoonnummer 0613784157 of kijkt u op de website: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home
    De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur, en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sarah
Datum
Uiteindelijke oplossing
Om contact op te nemen met de klantenservice. Maar de klant gaat over bezorging en de klantenservice zelf
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?