Klacht POSTNL: klantenservice is niet bereikbaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 438509
Gebruiker
daniel1984
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Postnl wilt dat ik contact op neem met de klantenservice, maar op facebook hebben ze mijn geblokkeerd waarom???? geen idee.
Waarschijnlijk omdat ze niet tegen de waarheid kunnen.

De telefoon word opgenomen en gelijk weer opgehangen.
En op Twitter word er niet gereageerd.

Ik ben nu dankzij postnl 20 duizend euro armer.
Maar tot een oplossing komen ho maar

De oplossing

Schade vergoeding voor de geleden schade.
Dat er gewoon gereageerd word op berichten en mails.
Dat de telefoon normaal word opgenomen en niet gelijk opgehangen.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat het niet lukt om contact op te nemen met PostNL. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is precies de situatie?
    - Heeft u ook een Track & Trace code?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    daniel1984
    Datum
    Jullie weten donders goed wie ik ben.
    Ik heb ondertussen al meer dan 100 privé berichten gestuurd via facebook messenger, maar jullie vertikken om antwoord te geven.
    En ineens kon ik geen berichten meer versturen. Kan ook geen opmerkingen plaatsen op jullie facebook pagina. Maar ineens kon ik het niet meer.

    Op twitter word er gezegd dat het aan mijn ligt.
    Jullie denken boven de wet te staan, maar dat is niet zo.

    Al moet ik het aanvechten tot de hoogste rechter jullie gaan die 20 duizend euro en meer betalen.

    Alles was van te voren heel makkelijk op te lossen. Namelijk met 1 telefoontje.
    Maar jullie kunnen blijkbaar niks. Dat was te minste jullie antwoord.
    Ik moest maar bij de Franse post informeren, terwijl het met postnl verstuurd was. Op het moment dat ik iets bij postnl inlever is postnl verantwoordelijk om het pakket af te leveren. Dus ook als er vragen zijn van de afzender. Dan moeten jullie die beantwoorden en niet zeggen informeer zelf maar bij de Franse post.

    Maar jullie mogen blijkbaar fout op fout maken zonder ook maar iets op te lossen.
    Wat jullie wel gewoon verplicht zijn. Staat zwart op wit in de wet.

  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb mijn systeem doorgenomen en heb inderdaad kunnen vinden waar dit over gaat. Het is echter zo dat mijn collega’s via de diverse media kanalen u hierover duidelijk hebben geïnformeerd. Voor nu is het nog afwachten en anders kunnen we een onderzoek laten starten. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is, maar ik kan er niets anders van maken. Het spijt me.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
daniel1984
Datum
Uiteindelijke oplossing
Postnl kan niet vertellen waar mijn pakket is. Ze zeggen dat ik maar moet afwachten. Maar wacht al sinds 9 maart, het is nu 4 mei. Dat is bijna 2 maanden, ik denk dat ik dan wel lang genoeg gewacht heb.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen