Klacht POSTNL: Klantenservice neem een loopje met mijn klachten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 320702
Gebruiker
Waternomade132
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds 14 juni wordt ik aan het lijntje gehouden.
Ik heb een postbus aangevraagd en betaald.
Tot twee keer toe heb ik een postbus toegewezen gekregen die bij aankomst locatie niet bleek te bestaan.
Bij de tweede toegewezen Postbus is er nog een keer geld van mijn rekening gehaald wat ik heb laten terug storten.
Ik ben dus nu al twee en een halve maand bezig om een postbus te krijgen en heb daar dus ook voor betaald.
Klantenservice is heel aardig maar levert niets concreets op.
Ik heb het idee dat klachten niet worden doorgegeven.
Ik begin er steeds meer van te balen maar er zijn helaas weinig alternatieven.

De oplossing

Graag zo spoedig mogelijk een postbus in Zaandam, Westzaan of Wormerveer

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Vries,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat het niet helemaal goed gegaan is met het krijgen toewijzen van een postbus.

    Allereerst wil ik u hiervoor mijn excuses aanbieden! Dit is echter Klachtenkompas voor consumenten en de kwestie omtrent een postbus is een zakelijke aangelegenheid. Hiervoor verwijs ik uw door naar onze zakelijke afdeling. U kunt hier de contactmogelijkheden bekijken: https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk

    Mijn oprechte excuses voor alle ongemak en ik hoop dat ik u op deze wijze voldoende heb geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Daisy
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Waternomade132
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Ik ben doorgestuurd van het kastje naar de muur ­čśĺ.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen