Opgelost door POSTNL: Klantenservice niet bereikbaar, niets is mogelijk
Details
De klacht
De mobiele versie van de tracktrace geeft een andere bezorgtijd dan de desktopversie. Twee mails van Postnl zeggen dat ik de krukken dinsdag krijg. Maar als de bezorgtijd er is verandert het in woensdag. Als je daarna klantenservice belt is niets mogelijk. Bezorger zegt later dat hij onderweg altijd gebeld kan worden, maar klantenservice weigert dat. Voor haar is desktop leidend, pakket bij hun pas op dinsdag aangeboden. Emails van Postnl en leverancier zeggen maandag. Juffrouw zegt emails zijn niet van Postnl. Volgende dag is de chatsessie afgesloten op de desktop, maar mobiel werkt nog. Ook daar is niets mogelijk. Vanwege ongeval heb ik krukken hard nodig. Kan ik ze dan s ochtends ophalen bij Gamma of AH of distributiecentrum. Niets is mogelijk, terugbellen ook niet. Stuur screenprints op, dan maken ze klachtenprocedure. Als je screenprints stuurt zeggen ze, het was vertraging, dus geen klachtenprocedure. Van mij mag de Franse postbode het hier komen doen, die zijn 10x goedkoper.De oplossing
1) Dat Postnl bij vertraging van de levertijd, in bijzondere situaties, zoals krukken nodig hebben vanwege een ongeval de mogelijkheid, biedt om het pakket met krukken toch versneld te krijgen. Zoals zelf ophalen bij distributiecentrum dan wel om 09:00 uur Gamma of AH i.p.v. om 16:30 door bezorger. Of de bezorger bellen waar hij het snelst te treffen is.2) Dat Postnl de link naar de chatsessie of bellen op de website van de klantenservice niet afsluit in Firefox en Chrome en/of mobiel internet maar daar dan zegt waar je wel naar toe kan bellen.
3) Dat de klantenservice de waarheid vertelt en niet de juistheid van de mails van Postnl op je mobiel betwist dat daar een dag eerder bezorgtijd staat vermeld en dan niet de verbinding verbreekt als je het niet met hun mededeling eens bent, maar dat ze een gerichte oplossing biedt zoals zelf ophalen bij distributiecentrum/Gamma/AH/busje bezorger.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.