Klacht POSTNL: Klantenservice van niks

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 197588
Gebruiker
Tdk
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een jas vanuit amerika besteld op 15-11-2016 en deze is volgens mijn buitenlandse track&trace code (EC200845793US) op 19-11-2016 in amsterdam gekomen. Woensdag is deze door de douane geweest en ik heb van jullie klantenservice een 3s code gekregen die niet werkt.3SEPGE3597867. als ik hierover terug bel kan meneer mij niet helpen en ook niet doorverbinden met iemand die mij wel kan helpen. Hij weet alleen dat mijn pakket niet in nederland is ??? Kan wel blijven bellen voor 45ct p/m maar ik schiet er niks mee op. WAAR IS MIJN PAKKET??

De oplossing

Aangezien de aangegeven verzendtijd al ruim word overschreden wil ik duidelijkheid over waar het pakket is en wil deze zsm geleverd krijgen.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer De Koning,

    Graag help ik u verder met uw klacht. Ik kan u gelukkig geruststellen over de status van uw zending. Het pakket is de 23e in Nederland gearriveerd en wordt momenteel verwerkt om verder te kunnen.

    Omdat de afzender niet voldoende informatie heeft opgegeven voor deze verwerking, krijgt u een brief thuis met het verzoek tot meer informatie over de zending. Deze brief kunt u snel verwachten (of heeft u inmiddels al ontvangen).

    Als u deze brief retourneert, kunt u uw zending 2 - 4 werkdagen na verwerking van uw antwoord verwachten.

    Hiermee heb ik u hopelijk voldoende geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Anne
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Tdk
    Datum
    En hoelang gaat dat weer duren voor afhandelinf? Ik zou mijn pakket tussen 3 en 7 werkdagen ontvangen en dat word nu zeker verdibbeld. Ik kan het pakket zelf ook ophalen ipv weer wachten op late bezorging
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer De Koning,

    Als u de brief aan inklaringen retourneert, kunt u uw zending 2 - 4 werkdagen na verwerking van uw antwoord verwachten.

    Een andere indicatie heb ik niet voor u. Ik hoop dat u de zending spoedig zult ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Anne
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Tdk
    Datum
    Hoelang gaat het verwrerken van de inklaring duren? En ik neem aan dat de 17,50 kosten daarmee ook vervallen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tdk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?