Klacht POSTNL: Klantenservice van Post NL werkt niet, het systeem deugt niet, je komt in hetzelfde kringetje terech

A.J.M. van Deth

Ik heb op6 april 2020 een pakket verzonden naar Groot-Brittannie.
Ontvanger: Primrose, Returns Department, Portman Road 44, Reading, RG301EA.
Dit pakket is aangetekend verzonden, TrackTrace 3SKAAG3316703 en is door de bezorgdienst in Engeland retour afzender gestuurd met de opmerking: Adress incorrect. Het pakket door mij terugontvangen op 23 mei j.l. Door de ontvanger in Engeland is mij verzekerd dat het pakket juist geadresserd is.
Ik heb dit gemeld bij Post NL klantenservice, maar ik kom geen steek verder. Na b.v. een half uur in de wachtstand te hebben gestaan wordt gevraagd naar de klacht, antwoord van de medewerker dat ik door verbonden wordt met een andere collega. Ook deze collega is niet bereikbaar, weer in de wachtstand van om en nabij 20 minuten, toen de verbinding maar verbroken.

Ik zou graag een serieus contactpersoon willen spreken of een serieus e-mail adres willen hebben waarop ik afspraken kan maken over hoe ik de klacht verder kan afhanddelen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw verzonden zending. Deze is retour gekomen omdat het adres niet juist zou zijn. Dit klopt echter niet. U heeft hierover contact gezocht met de klantenservice, echter komt u via die weg niet verder.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb mijn gegevens bekeken en zie dat er inmiddels een onderzoek is gestart. Doorgaand wordt er binnen 12 werkdagen contact met u opgenomen. Ik ga er dan ook vanuit dat er in de loop van volgende week contact met u wordt opgenomen over de verdere afhandeling van het onderzoek.

A.J.M. van Deth
Nog 14 dagen wachten op afhandeling