Klacht POSTNL: Klantenservice verre van klantgericht

Paul078

Pakket naar Engeland verstuurd en track & trace code kwijt geraakt.
Adres is bekend en exacte moment van verzenden maar bij het bellen van de klantenservice wil niemand ook maar helpen zonder track & trace code.
Bij het AH punt waar het pakket verstuurd is ben ik perfect geholpen en heeft de mevrouw mij een verzendbewijs doen toekomen en gebeld met Post NL maar enige vorm van klantgerichtheid en wil om het probleem (€ 300,- is kwijt) op te lossen. Ik neem toch aan dat er ergens op de wereld een depot staat met daarin alle pakketjes die kwijt zijn?!?

Een onderzoek naar het pakketje wat kwijt is.

Geachte heer/mevrouw Stam,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket naar Engeland heeft verzonden, wat helaas niet aangekomen is.

Om uit te zoeken waar uw pakket is gebleven, hebben wij echter wel de track & trace code nodig. Als ik u goed begrijp, heeft u nogmaals het verzendbewijs gekregen van de PostNL locatie. Kunt u mij in een reactie op dit bericht de track & trace code meesturen, die op het verzendbewijs aangegeven staat?

Mocht u toch niet meer in het bezit zijn van het verzendbewijs en de track & trace code, dan kan ik helaas niet uitzoeken waar uw pakket gebleven is.

Thera
    PostNL