Klacht POSTNL: Klantonvriendelijk

MBM2017

Pakket is niet geleverd omdat er vrijdag (en zaterdag??) een gesloten verklaring zou zijn. Maandag wordt er een nieuwe poging gedaan om het pakket af te geven?!?
Ik woon en werk reeds 17 jaar op dit adres en er is nooit een geslotenverklaring afgegeven.

Excuus en garantie dat ieder pakket zo spoedig mogelijk wordt aangeboden.

Geachte heer, mevrouw Meyer,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent, omdat u door een gesloten verklaring uw pakket niet in ontvangst kon nemen. Ik begrijp dat u dit een kwalijke zaak vindt, omdat u al 17 jaar op dit adres woont en deze gesloten verklaring nooit heeft afgegeven. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er vrijdag 17-11 een bezorgpoging is gedaan op uw adres om 15:00. Op deze dag was de gesloten verklaring niet van toepassing, terwijl dit op zaterdag 18-11 wel het geval was. Het is mogelijk dat een vorige bewoner deze gesloten verklaring ooit heeft aangevraagd en niet heeft stopgezet toen u op dit adres kwam wonen. Het spijt me om te horen dat u hier niet van op de hoogte was.

Wanneer de bezorger de volgende keer bij u langskomt, kunt u vragen om een formulier waarmee de gesloten verklaring opgeheven kan worden. Als u deze invult en meegeeft aan de bezorger, zal de bezorger ervoor zorgen dat de gesloten verklaring wordt opgeheven. Ik zie dat uw pakket op maandag 20-11 is bezorgd en ga er hiermee vanuit dat u hiermee voldoende informatie hebt ontvangen.

Minke