Klacht POSTNL: Klantonvriendelijkheid
Details
Klacht
Pakket wat gisteren naar door mij opgegeven post.nl servicepunt verstuurd is is geweigerd omdat het adres onjuist zou zijn.Volgens de chat van de site post.nl wordt het pakket nu retour afzender gezonden die sinds vandaag met vakantie is. Dus komt het terecht in een warehouse waar ik niet achter kan komen en kan alleen de afzender om een onderzoek te vragen bij post.nl. Barcode en een foto van het verzendbewijs heb ik. Maar geen pakket waar ik wel voor betaald heb.
Blijkbaar is post.nl zelf niet goed op de hoogte van de post.nl servicepunten/afhaalpunten en moet ik nu maar afwachten of ik mijn pakket nog ooit krijg.
2 a 3 maanden zou het pakket in het warehouse blijven en dan???
Op de site van post.nl kun je vragen stellen, geen gerichte klacht indienen.
Gewenste oplossing
Op vertoon van de barcode en de foto van het verzendbewijs waarop duidelijk een unieke “beeldcode” te zien is wil ik dit pakket met inhoud onbeschadigd zo snel mogelijk bezorgd hebben op het opgegeven servicepunt!Het kan niet zo zijn dat ik moet gaan reizen om dit opgelost te krijgen.
Dit moet helemaal geen onderzoek worden; post.nl moet zichzelf onder de loep nemen hoe zij de service kunnen verbeteren en klantvriendelijker kunnen handelen.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.