Klacht POSTNL: Klein-ziekelijk kleuter-gedoe.

Klachtnummer
# 415775
Gebruiker
jbs#123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klein-ziekelijke-kleuters,

1. Zorg-eens voor-een betere bereikbaarheid ja???????????

2. `k-krijg nou/al voor/de 4e-keer een bet. herinnering, lezen-kunnen jullie ook/al-niet, want-dan; hadden-jullie geweten: post frankeren doe ikzelf-niet, `k-ga met/`t blanco-poststuk naar/de dicht-bijschijnen Primera hier/in Purmerend(van-Damplein)laat `t-daar wegen en-bet.
wat-zij zeggen, dus; kleuters: als/er te-weinig opgeplakt/is; moeten-jullie niet bij-mij zijn maar: bij-Primera,
eerst-volgende keer dat/ik-weer een bet.-herinnering/belaging-bedreiging van; naar/de politie hier te-Purmerend, want: aangezien ik-geen postzegels voor-frankering in-huis heb, ga/ik-spec. met `t-poststuk naar: Primera, en/ik ben-niet verantwoordelijk als-zij(Primera, dus)er/te-weinig opplakt, en-accepteer hier-ook geen-enkele verantwoordelijkheid-voor, dus: bij-Primera moeten-jullie zijn(ziekelijke-kleuters niet-bij mij.

De oplossing

`t-oplost met/degene die/de klacht veroorzaakt-heeft, Primera-Purmerend/Weidevenne, van Damplein, niet-bij mij, kleuters

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat regelmatig een portokaart ontvangt, terwijl de Primera uw post frankeert. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De volledige betaalcode van de portokaart.
    - Als u wil dat ik een klacht indien tegen de Primera, dan zou ik graag nog van u willen weten op welke datum u daar voor het laatst een brief heeft laten frankeren.
    - Wordt u elke keer geholpen door dezelfde persoon? Zou u kunnen omschrijven hoe deze persoon eruit ziet?
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen