Klacht POSTNL: kleine Pakket (cadeautje geur proefje) uit buitenland ligt al sinds 35 dagen !! bij IMEC Afdeling In

Ahmedlovato

kleine Pakket (cadeautje geur proefje) uit buitenland ligt al sinds 35 dagen !! bij IMEC Afdeling Inklaring. In de app staat nog geen bezorgtijd bekend.

Dat het pakket zsm naar het aan mijn adres of aan het postnl punt gaat zodat ik de pakket ophalen

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en bied u mijn excuses hiervoor aan. Graag informeer ik u hierover.

Ik heb de gegevens van uw zending nagekeken en ik kan zien dat het leveren van de zending helaas vertraagd is. Wat de oorzaak hiervan is kan ik tot mijn spijt niet achterhalen. De zending is sinds 6 januari bij de afdeling inklaring. Dit kan tot 30 dagen in beslag nemen. Ik adviseer u nog enkele dagen af te wachten. Heeft u na 30 dagen nog niet ontvangen, neemt u dan contact op met de afzender. Deze kan dan een onderzoek opstarten bij ons. Mijn excuses voor het ongemak.